Ågelsjön

Imorse vaknade vi rätt så utvilade vid halv 8 redan och bestämde oss för att gå upp och käka lite frukost och sen åka till ågelsjön med lite fika. Så vid (drog ut lite på tiden) 9 åkte ut och det var underbart väder. Vi promenerade en bit på kanske 20 min, mestadels i uppförsbacke också till vår plats där vi brukar sitta med denna utsikt.
image58
Mysigt :o)
En bild på oss två också var jag ju tvungen att ta, vart rätt hyffsad faktiskt, karln vart ju riktigt bra.
image62
Sedan åkte vi hem och jag ringde pappa och familj och fråga om jag fick komma över med katterna ett tag medan karln skulle klippa sig och sen träna, så hem och hämta katterna. Till ALLAS förvåning så bestämde sig tydligen den lilla damen Missy för att för första gången på 2 somrar att gå ut och lukta lite o så, jag har tom bildbevis:
image59
Sen gick hon dock in efter ett tag, men hon var nog ute en halvtimma eller nåt iaf  men sen fick det räcka så då kröp vi in och myste bland den extra handduken som matte så snällt lagt där :o)
image60
Missan hon trivdes så bra i solen, gick o käka gräs o myste lite o så, spana läget.
image61
Nu sitter jag här hemma och magen knorrar för fullt, men T är iväg och tränar så jag får väl snällt vänta o så ska han väl duscha i 45 min också, suck....hinner ju svälta ihjäl här. Får väl ta mig en frukt eller nåt så länge.
Har fått för mig att vi ska gå till Forno Italiano em/kväll och äta eller iaf beställa därifrån, dom har så jäkla goda stenungsbakade pizzor och framför allt en som heter Romano-grillade champinjoner, grillad paprika, soltorkade tomater, fläskfilé och vitlökskräm. Den är bara så supergod och gör de pizzan med en sån där riktig tunn botten så bara smälter pizzan i munnen men den är så mäktig så man orkar tyvärr inte, för det mesta, hela. Men då får man väl spara till dagen efter :oD
Soliga och varma kramar till er

Kommentarer
Postat av: Anneli

Mysiga bilder! :-) Hm ja den där filmen lät ju rätt så skum faktiskt. Men alla filmer kan ju inte va bra. :-) Ja men idag är det mer mulet ute... trist. Aja kommer väl fler helger med sol så man kan va ute o njuta. Ha en bra söndag nu. Kramaaaar

2008-04-27 @ 09:44:39
URL: http://heartofanneli.blogg.se
Postat av: Anders

Kan även rekommendera Forno´s Husets pizza, rackarns god, o dessutom vegetarisk... :-)

2008-04-27 @ 10:37:27
URL: http://www.anderstankar.blogg.se
Postat av: Michis

Åh, verkar ha varit härligt i solen!
Imorgon ska jag och Leo upp till barnmorskan och förhoppningsvis få höra barnets hjärtljud för första gången! Jag längtar! :)

Känns helskumt, vi har sett barnet på ultraljudet, men så fort det gäller att ha med journal och saker så blir jag stressad ändå, för jag är så himla glömsk! :)

2008-04-27 @ 21:27:54
URL: http://michis.blogg.se
Postat av: Alex

Låter som en härlig daf, och vilken utsikt!

Shit, vad sugen jag blev på pizza nu...

2008-05-01 @ 08:01:44
URL: http://nattfari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0