Äntligen hemma

Så var klockan halv 8 och jag har äntligen kommit hem. Tänkte bara skriva en liten rad innan det är dags att sussa nanna kudden. Inatt har det verkligen gått i ett, det har inte bara vart några stora grejer utan sådana saker som små rara tanter och farbröder som inte kan sova pga värk eller för att dom helt enkelt är senila eller dementa och inte vet att det är natt eller vart deras anhöriga eller dom själva är någonstans eller vad dom ska göra. Det är inte lätt.
Nattens motto har varit (och brukar vara sådana nätter) "det gäller att ha en ängels tålamod", och med ett leende på läpparna så går natten rätt fort, det finns inte så mycket annat att göra.
Nää, om jag äntligen skulle ta och krypa ner i min sköna, mjuka, goa säng ett par timmar, men inte för många dock, ska kunna lägga mig tidigt ikväll och gå upp imorrnbitti och jobba.
Godnatt på er alla, ni får ha en bra dag.
ZZZzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Michis

Jag beundrar verkligen ditt jobb... Det är bara så satans synd att du inte har ett fast heltidsjobb!

2008-04-18 @ 22:09:22
URL: http://michis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0