Beslutsångest!

Sitter här och kl är strax 08.00, karln åkte till jobbet för bara några min sen.
Ska äta lite frukost snart och sen vid halv 10 så ska jag ge mig ut med Chip och jogga en sväng, det har gått så bra på sistonde att jogga, förutom när Chip drar som ett jehu och man måste stanna för att lugna ner han, men han kan ju lika gärna följa med på fm om jag ändå ska ut så.....
Sen blir det hem och duscha för sedan ska jag ner till stan och klippa mig och det är där som jag har beslutsångest.
Så här det: så här långt hår som jag har nu har jag aldrig haft och jag har fått spara väldigt länge för detta också, för att inte tala om hur länge för att få "luggen" att bli lika lång så jag är väldigt pipplig på att klippa av mig det även om jag vet att jag passar väldigt bra i kort och uppklippt (typ Robin-frisyr, om ni kommer ihåg hur hon hade)
Men så kort vill jag inte ha det utan kanske att jag kan tänka mig att klippa så håret blir rakt och sen klippa mycket lugg, ungefär som hon......Nelly Furtado heter hon ja, i en av hennes senaste poppiga videos, riktigt så där så det ramar in ansiktet men så tänker jag att jag kanske ångrar om jag klipper lugg och jag som sparat så länge....ÅÅHHHHH! Klipper ju annars bara topparna men nu vill jag göra nåt annat för det bara hänger men när jag väl gör nåt med håret, sätter upp det eller får till det på nåt annat sätt så blir jag ju så glad över att jag har långt hår.
Hur mycket kan man egentligen skriva om hår?????!!!!!
Nää, vi får väl se vad som händer, helst av allt tror jag att jag vill mjukpermanenta håret i stora lockar eftersom jag vet att jag passar så väldigt bra i lockigt hår men det både sliter och är asdyrt om man inte känner nån.
>Näää, nu ska jag sluta älta och gå göra nåt vettigt iaf, kommer väl in här och gör ett inlägg till om håret inte blir pannkaka och jag blir sur, haha men jag kanske fegar ur och bara toppar det, SOM VANLIGT!
Ha en bra dag :o)

Kommentarer
Postat av: Michis

Hur det än blir med håret så blir det säkert jättefint! ;)

2008-04-25 @ 13:42:50
URL: http://michis.blogg.se
Postat av: Anders

...ser fram emot nytaget foto efter frisör-besöket då... :-)

2008-04-25 @ 14:40:50
URL: http://anderstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0