Blahaväder :o(

Jaha, då sitter man här igen då, kl är snart 12 och det kurrar lite lätt i magen.
Vilken lust man får att sticka ut huvudet idag *NOT* Den där glassen på Halvar´s får nog bli en annan dag, tvivlar på att dom har öppet en sådan här regnig dag.
Suck, jaja, antar att det måste regna lite också, men det är ju så trist!!
Sitter här och funderar på vad man egentligen ska göra idag, nåt vettigt måste man ju göra, hmmm.........
Åh, måste ju säga att en sten föll från mitt bröst idag när deklarationen kom, eller snarare när jag öppnat den, när det stod att jag faktiskt bara heöver betala tillbax typ 200:-, TACK!! Haft lite panik över att det ska bli ytterliggare ett år med att behöva betala tillbax ett par tusen.
Har nämligen både en utlandsresa till Turkiet i höst att betala i senast juni och en Kylie M konsert att åka på i juni också, fast den är iofs betald men tänkte försöka spara ihop lite pengar så man kan shoppa lite innan man åker hem. Finns ju så många roliga butiker att gå i som det inte finns här.
Ska bara försöka att gå ner lite i vikt också tills dess :os Jo, så det var väl dagens höjdpunkt, men den glädjen försvinner väl när karln öppnar sin och det står att han får tillbaka X-antal tusen, det är lika kul varje gång, inte!
Känns ju lite orättvist att han ska få så mycket tillbaka och en annan inget och så får man slita häcken av sig och leva snålt för att kunna spara ihop till en resa, men det är ju som det är.
LIFE IS NOT FAIR.

Nää, nu måste jag göra ett samtal till människorna på studera.nu. Har ju sökt in till socionomutb. i höst och skickade in mina beytyg men jag kan inte se att de kommit in så det är väl bäst att ringa så det inte blir någon miss. Kanske tittar in sen lite senare också om det finns någe vettigt att skriva.
Kram på er i detta rusk väder

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe mitt problem är nog oftare att jag kanske kör lite för fort istället. :-P Ja de är skönt när man blir färdig med sovrummet... sen är det bara att ge sig på nästa rum.. så det tar lång tid tills man är helt klar tyvärr. Men men. Ha ern bra fredag! Kramar

2008-04-03 @ 22:15:31
URL: http://heartofanneli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0