Boring

Nää, idag ska jag inte tråka ut mina läsare för jag har faktiskt inget vettigt att säga för tillfället.
Inte mycket har hänt idag förutom en tur till en vän i Eneby och tog en fika, trevligt.
Hem, titta tv och sen laga mat, mmm, mycket produktiv dag idag, ye´right.
Måste ut o försöka leka heffaklump imorrn igen, får ge sig ut skapligt när "normalt" folk jobbar så ingen ser när jag gör mitt försök till att ta mig fram i tunga steg. Har lust att sätta en benkrok varje gång en liten *****unge kommer springades på sina styltor som en liten gasell med jämna fina andetag medan en annan låter som Quasimodo (puckelryggen i Ringaren i Notre Dame) som just arbetat sig upp för kyrktornet.
Nää så illa är det väl inte, man bara känner sig lite klumpig där man kommer innan man fått till rutinen på springandet och fått ett bra löparsteg men så är det väl för alla när de börjar springa mer eller mindre.
Det är bara att hålla i.
Nu ska jag till soffan och glutta på Flightplan o se om det är någe att ha.
Bye

Kommentarer
Postat av: Peter

Nu har jag varit o läst på din sida ;-) De va f.n vad du skriver mycket. Kul att läsa iaf. Hoppas du haft en bra helg, själv så var ja ute o festa i lördags :-)

2008-04-07 @ 11:19:52
Postat av: Anders

Löpningen är ju alltid tyngst i början... Kämpa på, det är skönt när man märker framstegen. :-)

2008-04-07 @ 11:24:54
URL: http://anderstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0