Duktig kicka

Idag har det vart full fart ute. Hämta Chip idag halv 8 och åkte till jobbet, tog en promis på 20 min. Vid lunch bar det av ut igen i en och en halv timma och lite senare vid 1 och sen vid 2 igen innan vi åkte hem. Och när jag kom hem så var det ju 2 tim kvar tills jag skulle åka och hämta upp karln så på med träningskläderna och begav mig ut och joggade, vilket gick riktigt bra faktiskt :o) Så jag känner mig riktigt duktig men tyvärr så har jag glömde jag att stretcha igår så idag vart jag måttligt stel i låren/höftböjaren när jag kom tillbax så det får bli lite extra stretching nu ikväll innan läggdax :o)
Imorrn ska jag ner till stan och inhandla hårfärg, träningsbyxor och en ny kalender då min är en sådan halvårskalender. Sen blir väl ett par varv med Chip också, ska ju vara riktigt fint väder imorrn och varmt så jag får väl ta med lite vatten till oss så vi kan bege oss ut på en liten längre promis och joggingtur.
Nu ska jag rensa kattlåda och borsta tänder och tvätta ansikte och sådant annat roligt kvällsbestyr :oP
Natti
Äsch, vet inte hur jag får bilden åt rätt håll så ni får luta huvudet :o)
Hoppas det är ok Michis att jag la ut denna bild på Chip
image51

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Tvååring dödad av tåget, läs mer om det i min blogg!!

2008-04-23 @ 21:35:28
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Michis

Klart det är okej att lägga ut bild på Chip! Han är så fin, ser så himla skönt ut där på gräset! :D

2008-04-25 @ 13:43:39
URL: http://michis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0