Heffaklump och trasslig elefant

Nu har jag som sagt tagit mig i kragen och vart ute en sväng, vart ju så fint väder så jag var ju tvungen att passa på, annars hade man fått dåligt samvete. Men det vart inte så mycket leka heffaklump utan snarare en haltande heffaklump, fick så jäkla ont i skenbenet igen. Har fått för mig att jag får det när jag går för hårt ut i början eller när kroppen inte är igång helt. Men men, det var några meter då och då iaf och så hoppade jag faktiskt hopprep i 10 min också när jag kom hem + att jag har diskat och tvättat. Trasslig elefant har jag skrivit för att det är just så man känner sig nu för tiden när man ska försöka hoppa. Man trasslar in sig i det där jäkla repet och alla vet ju att en elefant inte kan hoppa så.... hahaha. Lite kul ska man ha!

Nää nu måste jag ner i tvättstugan men jag kanske tittar in lite senare, det är ju inte helt omöjligt :o)
Måste bara lägga in en adress till Evanescense- good enough och så finns det ju en massa andra sköna låtar som Lithium, Call me when you´re sober och den helt underbara My immortal (helst i mitten när alla instrumenten kommer in).
Hon är helt suverän live men hennes videos är bara sååååå underbara och värda att titta på. Hon har ett så fint ansikte och hela hon lyser av positiv energi.
Krams på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0