Motion

Idag har jag vart ute med Chip i en och en halv timma och joggat lite (och gått förstås) och så stannade vi för en vattenpaus också halva vägen hem. Sedan vart det hem och käka lite lunch och vid 2 tog jag med han ut igen då jag ändå skulle handla, så det vart ytterliggare 20-30 min, hem o så ringde syrran och undra om jag skulle ut med katterna idag och om vi skulle ta med lite fika.
Packa lite fika och drog iväg med bilen, katten, syrran och hennes dotter. Men idag fick bara Missan fick följa med  (ni som läst tidigare bloggar vet ju att Missy inte vill gå ut utanför buren) deras resebur är lite liten, har vetat om det länge men de vill ju åka tillsammans men nu inser jag att det går verkligen inte, de står som packade sillar där inne och när vi ska hem så kan Missy ibland bli sur och ge sig på syrran så då går det inte att stoppa in henne där. Men på torsd ska jag förbi ÖB då jag såg sist att de hade jättebilliga reseburar för 99 och 149:-, den sistnämnda var faktiskt riktigt rymlig om man vill ha 2 i eller ska resa långt men jag tror jag satsar på den lilla.
Nere i Ingelsta på Amigo??? (djuraffären) säljer de nåt likn bara det att de var dubbelt så dyra och så ofta är vi ju inte iväg med dem så det är värt dom pengarna, kan jag tycka iaf.
Nu sitter jag här och potatisen står på spisen, jag ska ta och diska lite innan jag panerar lite fisk, mums :o)
Jag har verkligen njutit av vädret idag, hoppas ni har fått gjort det också.
Kramizzzz

(förra årets bild, glömde ta kort idag)
image50

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe, tack tack. :-) Ja det är bra gött o få in lön för allt slit på jobbet men som sagt går det åt. Men man märker faktiskt att pengarna röcker lite längre nu när man slutat röka. Hehe somsagt så blir du nog brun om du bara har lite tålamod i solen ett tag. :-)

2008-04-22 @ 20:48:15
URL: http://heartofanneli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0