Ni måste bara se

Hello :o)
Har inte så mycket att skriva så jag tänkte bara titta in här och skriva ner en liten adress som ni måste gå in på.
Visst att jag är djurgalen och att djur är fantastiska men denna papegoja Einstein tycker nog tom en icke djurälskare om, helt otroligt vad papegojor är smarta och kan härma ljud precis som de låter.
Har sett detta klipp hur många ggr som helst och jag tröttnar aldrig och jag slutr aldrig förvånas.

Om ni inte hör vad han säger i slutet när hon frågar nåt i stil med ifall han vet att han är känd (på engelska förstås) så svarar han: Superstar.
Det är många som tydligen inte hör det. Dra upp ljudet och kolla och lyssna noga :o)
Kram på er

http://www.snabbstart.com/film/f5b772878c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0