Ny look, men nån kunde väl ha sagt någe!!?!

Här sitter jag, hungrig, men jag tänkte faktiskt blogga och lägga ut min nya look innan jag tar mig en macka :o)
Började med att jag bröt av tumnageln imorse när jag skulle gå ut med Chip, tänkte att detta blir väl en bra dag *morr*
Fick ångest vid klädval så till sist vart det svarta jeans med en svart top som lyckligtvis är halvlång då jag upptäckte vid med hemkomst från stan att jag glömt o knäppa gylfen, *MORR* Håret vart så jäkla bra, rekommenderar starkt Hårcompaniet: http://hcnk.se
 Går alltid dit när jag ska klippa mig, de har höjt priset från 150:- - 250:- men det är helt klart värt pengarna. Systern, Hélin som klippte mig är kanonduktig, hon visste direkt hur jag ville ha det. De andra är också jätteduktiga och rara :o)
image53
Gick från frisören och tyckte jag såg jättefin ut, gick och handla 2 klänningar:
image55image56
De är tagna i provhytten igår men då kund ejag inte bestämma mig för om jag skulle köpa dem men idag vart det båda och den svarta har jag haft idag när jag gick och handla, sååå varmt ute.
Kom hem och titta mig i spegeln och ser att jag ser lite lustig ut i ansiktet, inser ganska snabbt att det är FULLT av småhår som varken frisören eller jag har sett, men NÅN borde väl ha sett det när jag vart o handlat på stan??? Men ingen säger nåt, så typiskt. Men men.....de kanske trodde jag skulle vara hårig i ansiktet, hihi.
Var ute med Chip igen och överraskades av Michis hemma när vi kom tillbax och hon tyckte jag var sååå fin, tack gumman :o)
Igår inhandla jag också en ny resebur, gick ju inte att ha bägge katterna packade som små sillar i den som jag har nu, så det vart en stor och den bosatte de genast sig i :o)
image57
Sitter här och lyssnar på Rihanna-Don´t stop the music, blir lite partysugen nu...hmmm...nää nu kurrar magen massor så det är bästa att jag lyder och går och äter lite :oD
Hoppas ni alla får en trevlig helg och att solen lyser på oss.
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Michis

Ja, men du blev ju så himla snygg! Eller ja, snyggare får jag väl säga! :)
Håret ser längre ut än innan, bara det är ju grymt kul, sen att det ramar in ansiktet på ett helt nytt sätt är ju en bra bonus. Det blev vårfräscht och helt rätt! :)

2008-04-25 @ 17:50:49
URL: http://michis.blogg.se
Postat av: Anneli

Halloj. Blev ju jättebra med håret. Kul att du vågade testa nå nytt med luggen och så. Hoppas du trivs. Ja mycket att göra för det mesta men denna helg ska jag nog ta det rätt lugnt. Fixa lite med inredningen i sovrummet och plantera lite blommor och så bara. Ska du hitta på i helgen då? Puss o kram

2008-04-25 @ 18:41:34
URL: http://heartofanneli.blogg.se
Postat av: Anneli

o just det.. det är "tappa" vi ska vad med i på stegräknartävlingen. Man verkar kunna vara med när som helst så det var nog inte bara en viss tid. Ska bli skönt o komma igång med promenaderna.

2008-04-25 @ 18:54:31
URL: http://heartofanneli.blogg.se
Postat av: Veronica

vad bra du blev i håret! Vart köpte du klänningarna o vad kosta dem? :)

2008-05-03 @ 14:19:44
Postat av: Thess

Veronica: Är det möjligtvis Veronica Larsson?
Tack :o) Alla säger det vart jättebra så jag är supernöjd. Klänningarna kommer från Gina och kostar 149:- tror jag, finns i gul, vit/blå randig, vit också om jag inte minns helt fel.
Var ute och festade i den svarta igår och det var inte helt fel men om du köper en så ska du nog välja en som är lite tajtare än vad som är bekvämt över bysten då jag upptäckte att den nog lätt kan tänjas lite granna, men det går väl att sy in vartefter om man tycker att det blir så.
Ha de bra :o)

2008-05-04 @ 13:12:44
URL: http://mistythess.blogg.se
Postat av: Vonka

Nej, det är en annan Veronica. Jag skrev vonka nu istället så vet du vem jag är. Jag har lagt till dig i min msn om du undrar vem vonka11 är.

2008-05-04 @ 14:41:15
Postat av: Thess

Ah, ok. Då hade jag inte fel trots allt :o)
Vart lite så där när jag inte kom fram till din blogg när jag tryckte på "Veronica". Men ja, jag förstod att det var du som hade lagt till mig på msn, kul :oD

2008-05-04 @ 17:14:45
URL: http://mistythess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0