Skitväder...

...idag, suck, bara regnar och regnar och regnar. Jag som hade tänkt o ge mig ut på en promenad, det kan man ju glömma. Får hoppa lite hopprep istället sen.
Har precis fått upp karln ur sängen, lockar man med mat så funkar det rätt bra att få ur en karl ur sängen :oP Men då måste den vara färdig, hahaha.
Nähä, eftersom det regnar och vi inte åker ner till hans föräldrar idag så tar jag mig en påse med dumlekakor och åker till pappa och anki och tar en fika och våldgästar lite :o) Karln är lat så han orkar inte röra på häcken o följa med *morr*  Men då får han skylla sig själv!!!
Jao, så ser denna dag ut så här långt iaf, misstänker att det inte blir några större aktiviteter inför kvällen, men man vet aldrig. :oD
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jo men jag är nog sån att jag tycker det är lite meningslöst att prata om sånna saker med folk om det inte leder till en konkret lösning. Bara prat löser oftast ingenting tyvärr. Men vi får se hur det blir på nästa träff med honom. Skulle få prata med han två ggr till tror jag. Har svarat på ditt mail nu också. Ha en fin dag i regnet. :-)

2008-04-13 @ 11:41:34
URL: http://heartofanneli.blogg.se
Postat av: Michis

Sisådär ja, jag ringer dig när ultraljudet är klart sen och jag är hemma igen! :) *kram*

2008-04-14 @ 08:24:00
URL: http://michis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0