skallebang

Hallå :o)
Jaha, då sitter man här igen fast nu var det ett tag sen. I söndags orkade jag inte när vi kom hem.
Vi var i Ringarum o viken hela dagen och sen åkte vi till Jonas och Åsa också ett tag då karln håller på o målar upp en tatuering åt henne sen en tid tillbax. Sen var vi tvungna o handla o när vi kom hem var kl över 21 o jag var helt slut så det vart sängen nästan direkt.
Men det var en bra dag. Tarzan behagade titta fram o hälsa på mig när jag var hos mamma, men han tyckte inte om mitt läte från mobilen när jag tog kort så det vart inte så bra då han ryckte till.

Hemma hos Ts föräldrar satt det en sån där stor vårtbitare på deras Trumpetblomma

men den bilden vart heller inte så bra. T hitta en stor snigel också med hus som han flyttade på men den bilden vart så nöra inpå så den vart suddig men man ser ju va det är, hehe.


Igår hände inte mycket alls, jobbade, kom hem med jordens huvudvärk, ni vet sån där så man bara vill krypa ihop och stänga in sig i ett riktigt mörkt o tyst rum, nästan lite migränlikt och en del av det sitter kvar idag men inte alls lika ont tack o lov.
Idag är jag "ledig", ska iväg och fika med en arbetskamrat kl 14, sen är det tvätt kl 17 o skjutsa syrran o hennes katter till veterinären för lite vaccinationssprutor o sen var den här dagen gjord.
Fick en inbjudan om lunch på stan av en vän så det blir imorrn.
Nyss så hoppa Missan ner i Ts papperinsamlingskartong som står här i datarummet, vet i 17 varför, kanske såg inbjudande ut, syrran var naturligtvis tvungen o kolla vad som pågick och till mitt försvar om varför bilden är lite suddig så är hon på väg o hoppa upp därifrån precis när jag skulle ta kort.

Hitta här också på denna dator en gammal bild på mig sparad som en väldigt god vän tagit.

Nu ska jag ta o hoppa in i duschen och göra mig iordning men jag hoppas ´ni har det gött i detta mulna höst väder.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Michis

Oj, vad du såg liten och oskyldig ut på det kortet! :D

Hoppas din dag blir superfin!

2008-08-26 @ 14:10:34
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas allt är bra. Kram

2008-08-26 @ 22:06:55
Postat av: Jögga

Snygg bild ;o)

2008-09-02 @ 14:40:40
Postat av: Thess

Jögga: hehe, ja visst är det. Men så är det ju en väldigt speciell fotograf som tagit den bilden också. ;o)

2008-09-02 @ 21:42:37
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0