trevlig kväll

Så har ytterliggare en dag passerat med marknad, trevligt sällskap, god mat och lite film och skratt.
Marknaden var inte mycket att ha. Mr T och vår vän J knata ner och tog oss en runda.
Hitta en sån där boll med en päls på som rullar runt. Tänkte att den kommer katterna säkert tycka är skitkul, vet inte varför i hela friden jag fick för mig det för när jag vet hur jäkla tråkiga mina pälsbollar är och hur mycket onödiga pengar jag spenderat på dem. Kostade 79:-
Det var 79:- som lika gärna kunde ha kastats i sopan... **mor** Men en grej som var lite kul är att om man tittar på den bollen och djuret som sitter  på så liknar den otroligt mycket ekorren i Ice age så jag var tvungen att ta en bild för att vissa er och få er att dra på smilbanden lite. HAHA nu ser jag och T också att om man bara drar ner bilden til hälften så man bara ser den gula delen av bollen ser det ut som om han bär på nöten, hehe.

J följde oss hem och vi satt och kollade på när T spelade lite Gitar Hero, J lira lite men han liksom jag är väl inte så superfrälst i det "spelet". Jag ska inget säga för jag har inte ens försökt klinkat på knapparna på gitarren, jag låter andra som har lite bättre....nånting sköta det istället. Finns andra spel som är roligare i så fall. :o) Men det är kul o se när andra spelar.
På em kom lillebror och vi käkade varm smörgåstårta.
Jag med stekspaden i högsta hugg och nån flum min.

 och tittade på Flight of the Phoenix, den var bra. Handlar om ett gäng som ska hämtas med plan från Gobiöknen och sedan kraschar och måste sen på någe sätt försöka bygga ihop planet igen för att komma tillbax till civilisationen.
Vi avbröt för att gå ut på balkongen och titta på fyrverkerierna, inte lika bra som de två förgående dagarna men den dög.
Försökte ta lite bilder på det med men jag har för dålig kamera på mob för det och vår digitalkamera måste man nästan sätta upp ett stativ för att bilden inte ska bli suddig när det är mörkt.
Har kollat in en ny telefon på Telia, Samsung G600 tror jag den heter, evt att det blir den den här månaden för jag har bara en månad kvar på mitt nuvarande abonemang som jag sagt upp.
Jaja...
Tog lite dåliga mörka bilder från vår tv-kväll, vi var alla samlade, T, bror, jag och självklart båda syskonen pälsbollar.
Missy på husses sida

och Missan på mattes

lillebror i fotöljen

Och här har vi det som våra ögon var fästa på.

Nu är det snart dax för sängen, igen. Ny dag imorrn.
Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Michis

Scrat! Är det DU som har snott honom! :D

2008-08-23 @ 09:41:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1005
Postat av: Anneli

Hehe han e ju så söt. :-)

2008-08-23 @ 10:23:39
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Cissi

Kul att vi träffades idag. Det var verkligen längesen. Ha det så bra.

2008-08-23 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0