ÅHHHH!!!

Förbannade snorungar!! Ursäkta men jag blir så grymt trött på detta EVIGA smällandet på vår gård, HELA tiden.
Förutom att jag är grymt trött på dom så är jag lika irriterad på att vi måste åka tillbaka med vårt nyinköpta köksbord som inhandlades igår. Satte ihop det och oljade en gång och såg att det var en spricka i trät som rest sig när vi oljade det så det var bara för mig idag att skruva isär och packa in bord*** igen och nu invänta karln som jobbar 8-17.20.
Mycket störande.
Annars har jag lyckats tagit mig in på systemet o köpt 5 flaskor Asti (bubblande) , 4 ska vi ha (3 till välkomstdrinkar och 1 till 12 slaget för oss) o så köpte jag en till syrran också.
Hittade även lite kläder på New Yorker och ett armband på glitter.
Bort till syrran och lämna drickat och vidare till Hemköp för att inhandla vitlöksbröd, bordsdukar mm.
Storhandla inför nyår får vi göra imorrn för karln måste "fort" i säng ikväll då han ska upp o jobba kl 04.00 imorrnbitti igen.
Kommer ta tid att hämta nytt bord och olja in det så det är det som får prioriteras ikväll iaf.
Inför onsd annars måste det städas, lagas 2 kladdkakor, göra skagen röra och en laxröra, potatisgratäng, sallad mm o så ska det ju dukas och dekoreras och med det ena och med det andra och tredje så man blir alldeles virrig, darrig, snurrig, hihi. Nää, det löser sig, bara lite så där stressigt innan man har allt hemma och så.
Nää nu måste jag göra käk så det bara är att värma sen.
Kramis på er

Kommentarer
Postat av: LisaLinnea

Tack :)

Den bilden är lite speceill :P

2008-12-29 @ 18:16:07
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0