Julkortens förbannelse

Idag har det vart julkortsskrivande till förbannelse, hela 25 kort och det är MYCKET för att vara oss som alltid lyckas samla på oss julkort men aldrig skickar iväg dem. Men i år så tog vi (med vi menar ja jag! :oP) oss i kragen och plita ditt lite namnteckningar o så. Skönt o ha det gjort men jag hade tusan i mig kramp i fingrarna sen, hihi.
Nu behöver vi inte skicka på ett par år igen tills skuldkänslorna tar över.

Tusan, började känna på em att jag vart lite hes i halsen när jag pratade i telefon o på kvällen fick jag ont o kände mig lite varm men nu är det borta igen, undrar vad det är på G ja...hmm, mysko.
Bara jag håller mig frisk (o hela min familj & min sambos familj förstås)

Hann o springa bort till syrran lite snabbt också o sen fixa käk innan vi i em drog oss ner till Ringarum till T:s föräldrar så nu står här hemma en stor hög med disk o väntar på mig :o( Men den får reta gallfeber på mig tills imorrn för nu orkar jag inte. Om jag känner mig rätt o inte somnar inom dom närmsta 2 timmarna så står jag väl där med händerna i diskhon iaf, suck.
Men så är det, disk retar gallfeber på mig, avskyr att kliva upp på morgonen eller komma hem o det står en hög med disk!

Nåja, nu gapar karln att han vill ha den här datorn så det är väl lugnast att han får som han vill, ska ändå gå o värma mig en lussebulle och lite glögg :oD

För övrigt är det nu 8 dgr kvar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Byxorna har inte kommit än men de lär ju komma snart och jag har blivit sjuk så ingenting är speciellt bra just nu :(



Kram

2008-12-17 @ 17:07:57
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se
Postat av: Therése

Vi skickar sissådär 55 st... :)

2008-12-17 @ 20:03:31
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0