lycka överallt

Ja, herregud, bebisar åt både höger och vänster. Anneli & Tias har ju äntligen, efter all väntan, fått sin guldklimp till världen, lilla Liam, så söt :o)
Och så var vi ju på dop i lördags, Dexters dop. Det var så fint och Dexter var så duktig som han alltid är och smörgåstårta fick vi också som var kalasgod :o)
När vi kom hem från dopet och jag satt på mobilen så upptäckte jag att Tessan (för er som vet vem Jessi är (finns dock inte med på blogg.se) så är det hennes syster) hade fått en liten flicka på ca 3000 g och 43 lång så det var inte så kartigt men de mår bra.
Ja så nu har alla mina vänner som jag vet var gravida fått sina älsklingar ;o) Bara jag kvar.......mummel...hihi.

Mina jobbnätter har gtt bra även om det har vart lite små kaos emellanåt så där på förnatten men inatt så var det faktiskt rätt lugnt tack o lov och jag var såååå trött efter brist på sömn men nu känner jag mig relativt utvilad.
Hungrig är jag också så det är bäst att ge sig ut i köket och börja med maten, helststekt ytterfile och svamprisotto :oD

Kram på er och ha en bra vecka.

Kommentarer
Postat av: Michis

Tack så mycket för att ni kom på dopet, träffade just på din T nere på stan faktiskt! :)

Hoppas också att inte Leo smittat er med nån basselusk, för han är hemma från jobbet idag med magont och kräkis... :(



Skoj att smörgåstårtan smakade, måste säga att din middag låter smaskens!

2008-12-08 @ 12:22:10
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tjena! Jadå, fast jag har ett skapligt ärr i ansiktet och problem med ena handleden fortfarande men annars är det guld!



Jag bor tillsammans med min pojkvän :)Julen är mysig med julpynt är inget för mig, har bara satt upp en stjärna och en ljusstake :)



Hur är det själv då?

Kramkram

2008-12-08 @ 23:31:37
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Det har du helt rätt i girl!



Jo, det gör det nog men jag ska börja på sjukgymnastik i January så det ordnar sig nog :)



Kramkram

2008-12-09 @ 16:16:26
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0