Städning och julbestyr!

Så var det fredag igen och sista fredan innan Julafton :o)
Hela veckan har väl handlat om att fixa med julklappar o annat, handlat mat o så. Skönt att ha handligen färdig, bara lite småsaker som fattas som de inte hade på Maxi.
Idag har jag vart hos syrran och fikat då hennes dotter ville ha lite julavslutnings-fika (dom sluta ju skolan idag), drog ner på stan o hämta ut korten o köpte ramar, blir jättefint!
Måste ner med lite kartonger i källaren nu för att kunna städa och tvätta golv för imorrn kommer brorsan och jag får umgås med honom hela dagen :oD Vi ska baka, göra kola, knäck, rocky road mm, äta varm smörgåstårta och se på "The Mist", klä granen också förstås så imorrn blir det fullt ös, skoj!

Igår satt jag o målade mina tomtar jag köpte, tycker det är sååå kul, fast efter 5 röda mössor så är man ganska trött på dem men sen är det kul när man får sätta prägel på varenda tomte, resultatet vart så här:

Nu är bara problmet med vart jag ska sätta dom för i köket har jag ju min andra tomtearmé, hihi. Kommer nog på nåt ställe. Hmm, nu börjar jag bli hungrig också o det är 1½ tim kvar tills karln slutar, ska nog stoppa i mig nån frukt så länge.
Ha en trevlig helg, det ska jag ha :oD
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det är sant. Inte ofta vita jular i Sverige. Bara uppåt men men som sagt mysig stämning hur som :)

2008-12-19 @ 19:57:11
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Hej :)

Nej, jag borde inte jobbat alls den här helgen, blev sämre igen men jag blir så rastlös. Ska iväg på min sambos systers söners match idag ochg sen blir det att ta det lugnt fram tills julafon,eller jag ska jobba på tisdag haha :D full fart här :P



Kram

2008-12-21 @ 11:34:46
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0