Jobbardax

Då var födelsedagen över. Glömde ju ta bild på fina tårtan. Den hade ljusblå grädde överst med massor av jordgubbar och i var den ett lager marsan, skivade jordgubbar och grädde med jordgubbssylt och sen den blå grädden med jordgubbar igen. :o) Som en blå och röd flugsvamp :oP

Vart en himla trevlig kväll och fina presenter fick jag av mina vänner också, generösa vänner har jag tydligen med :oD
Så tack snälla ni för igår, jättetrevligt.

Idag är det som sagt första dagen på sommarjobbet på boendet för psykiskt sjuka. Har vart där i över ett år så jag sommarjobbade där förra året också och är tim.vik vid behov så jag känner ju till stället och de är så trevliga, boende som personal. Då kan man också börja nedräkningen av Turkietresan, YES!!! :oD

Nu måste jag göra mig iordning.
Kram på er och åker ni och badar kan ni ju tänka lite på mig :o)

Kommentarer
Postat av: Michis

Jag lovar att jag tänkte på dig när jag var och badade! :)

Hur jobbar du då? Går det att hinna träffa dig ändå? *kramar*

2008-07-03 @ 19:56:31
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0