Söndag

Nu är kl lite över ett och det börjar dra ihop sig till arbetsdax. Tänkte ta cykeln idag istället för att gå, lite trist att gå hem halv 10 på kvällen då man gärna vill komma hem fort.
Tänkte även försöka hinna med o träna nån halvtimma på jobbet, kan bli snålt om tid då det är lite saker som står på schemat men det kanske löser sig.
Då jag tycker att jag varit så duktig (än så länge) i helgen när det gäller godis så är jag ganska så inspirerad av att träna.
I fredags blev det en liten bit ostkaka, inget annat i varken godis eller läskväg, jo förresten en halv 33 cl burk cola, den andra halvan drack karln upp. Igår hade jag ju köpt hallon och körsbär och lite granna naturgodis men det har jag knappt inte rört utan käka mest frukt. Jag köpte en cola igår men det var bara ett halvt glas på hela kvällen.
Idag har det väl blivit 2 glas tyvärr men inget godis. Så det är ganska bra för att vara mig måste jag säga.
Och eftersom det inte längre finns några ursäkter att inte träna då jag har tillgång till gym så ska jag försöka ta med kläder varje gång och försöka träna iaf minst varannan dag där fram tills vi åker (förutom de dagar jag är ledig förstås men då har jag/vi ju ett litet minigym som jag kan använda här som vi varit lte dåliga på.)
Jag ska iaf försöka skärpa till mig :o)

Annars så blev det som jag tänkt igår, var astrött redan kl 20 och höll på att somna i soffan men jag röck upp mig och gjorde iordning lite frukt så jag höll mig vaken fram till halv elva, elva iaf tror jag och sen läste jag lite också innan lampan släcktes vid tolv-tiden. Vakna kl 8 imorse, lika bra att kliva upp och käka frulle, vart trött igen vid halv 10 och småslumra fram till halv 12. Rensa och tömde kattlådan helt och tvätta den, det var behövligt, småpysslat lite, käka lite lunch och nu måste jag som sagt göra mig iordning för att sticka till jobbet men jag måste springa ner med att par påsar skräp först bara.

Ha en bra söndag. Ciao

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det regna här med på eftermiddagen men inte så mycket. Ha en bra kväll.

2008-07-13 @ 18:27:42
Postat av: Anneli

Hehe tack tack ja man gör ju så gott man kan liksom. :-) Hmm på onsdag kanske vi skulle kunna ta en fika eller så. Angående bion ska jag höra med gubben min men det är nog ingen omöjlighet. Länge sen vi va på bio. :-)



Smidigt att kunna träna på jobbet. Om man nu har ork till det. :-P

2008-07-13 @ 21:00:53
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Anneli

Kolla in blondinbella.se Hon ska precis dra till Rimini i två veckor... brings back memories? :-)

2008-07-14 @ 22:43:32
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0