trött o ont i skallen

Sitter i jour rummet nu. Är både trött o har ont i skallen.
Em/kvällen har löpt ganska smärtfritt framåt, lite tjurskalliga boenden bara men det funkar. Förhoppningsvis så får jag nu sova hela natten, med lite tur.
Vart inge bada idag utan Majsan styrde med mat medan jag tränade o tog hand o annat o sen har kvällen gått med diverse styrande.
Nää, nu måste jag lägga mig. Blir väl tv:n nån minut först bara. Är så "bortskämd" med att alltid ha nåt att göra när jag lägger mig, hemma är det läsa bok o här tv, inte bra. Man ska kunna lägga sig o somna direkt utan att bli så där rastlös som jag blir men det är tack vare att jag är så van att läsa i sängen men det är ju så skönt att få lägga undan boken o släcka lampan när ögonlocken nästan inte orkar hålla sig uppe längre.
Ska man läsa i soffan så hinner man ju "piggna" till på vägen till sängen. Jaja...UHHHH nu kryper det en tvestjärt här på golvet, BLÄÄÄÄÄ. Bara de håller sig från rummet intill här där jag ska sova. **ryser**

Bäst jag går in innan den biter mig i tån :oP
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha ja herregud dessa tvestjärtar!! Vad vill de oss liksom?? Kan de inte hålla sig utomhus åtminstonde... BLäää. Aja gonatt på dig. Nu ska jag däcka i sängen. kram

2008-07-24 @ 23:37:16
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tvestjärtar är så äckliga. Syrran har massor i brevlådan blää. Har det gått bra att jobba?? Ni verkar jobba många tim på en gång. Kram

2008-07-25 @ 20:17:22
Postat av: Thess

Cissi och Anneli: Ja fy fasiken, de och fästingar är väl bland de värsta. Ormar också för den delen men de stöter jag inte på så ofta så... Nää jag är verkligen ingen naturmänniska och ändå vill jag ut på landet hur nu det ska gå, hihi.

2008-07-25 @ 22:18:02
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0