vilken dag

Har verkligen vart halvsenil idag på jobbet, typisk måndag, lite så. Kersti som jag jobba ihop med ikväll var lite halvglömsk så ni kan ju tänka er hur våran kväll har vart. Tror jag aldrig garvat så mycket på jobbet på bra länge.
Som ett ex när vi satt i vårt personalrum och jag satt och dokumentera lite så satt Kersti bredvid mig och styrde med lite scheman och jag sa tydligen nåt och hon sa nåt annat och sen typ 3 sek efter så säger hon: va vad det du fråga?" Varpå jag svarade "va? har jag frågat nåt?" Kersti; "nää jag vet inte, jag trodde du fråga nåt." "nää jag har inte en aning, jag minns inte ens att jag fråga nåt, gör du?" "Nää jag vet inte", sa Kersti vilket resultera i asgarv och så har kvällen varit mer eller mindre.

WOW vilken deja´vu jag fick nu, hahaha. Nåja...skumt.
Jag har iaf tränat idag på jobbet, tog inte i så mycket för jag ska träna med en boende imorrn också. Tycker mig se att det faktiskt börjar ge nåt på magen äntligen, kör mycket mage just nu. Det är kul när det börjar synas för då får man så mycket mer lust och ork. Har inte gått ner nåt än i kilon och på kärlekshantagen så att säga, det tar väl ett tag och muskler väger mer än fett så det bästa är att mäta sig innan så man vet så man kan se resultat så vartfefter. Men jag bryr mig inte så mycket om sånt, så länge mina kläder sitta bra och jag mår bra och tycker jag ser bra ut så är det bra så!

Innan jag sluta jobbet nu så vart jag så grymt godissugen och fortfarande är jag sugen på bigaroer, jädra tant och inte så stå där på marknaden i lördags **morr**
Ringde karln när jag var på väg från garaget för jag tänkte han ville gå med och köpa lite gott men icke sa nicke man han tyckte att jag kunde gå och köpa så slapp han sätta på sig skor och ta hissen ner och gå 100 m. (han var godissugen ska tilläggas för jag fråga´n) men då vart jag lite småsur för jag ska ju liksom ändå inte egentligen köpa nåt så då känns det ju lite bättre om han kommer med och köper nåt så kan man ju dela på nåt litet så då sket jag i det och gick up och vad får jag se då på vardagsrumsbordet?!? En uppäten chipspåse och ett kexpacket Finger ni vet, dom som är så goda och ALLA hade moffat i sig själv och inte sparat nån till mig. Då vart jag ännu grinigare och ännu mer sugen på nåt men ändå är jag för grinig, lat och för självmedveten för att baka en kaka eller göra en chockladbolls smet och trycka i mig. Funderade på om jag skulle göra nån våffla med kardemumma i, det är ju såååå gott :o) Men t.o.m det är lite för omständigt för fröken just nu.
Sitter här butter och såg att T öppnat en sån där "låda" med nötter och frukt bitar i som det fanns b la russin i som jag sitter och tuggar i mig av (fast bara russinen för det andra gillar jag inte)
Fast det var ganska gott med russin faktiskt men jag vill fortfarande ha nåt annat litet, kanske för att jag  är lite hungrig också men nu också för att jag är lite extra butter då han inte sparat nån kaka åt mig.
Inte alltid jag heller sparar nåt åt honom men för det mesta så gör jag det faktiskt.

Jaja, nu är det som det är. Ska fundera ut nåt och sen lägga mig istället, får se fram emot fred istället och trycka i mig nåt då. Tänkte göra en ostkaka till på lörda och åka ner till mamma.
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag äter riesenchoklad o dricker mjölk. Blev så chokladsugen men nu är det sov dags. Kram

2008-07-21 @ 23:06:36
Postat av: Cissi

Det var jag som skrev mitt namn försvann ha ha

2008-07-21 @ 23:07:17
Postat av: Therése

Hett svullartips ---> VATTENMELON! :D



Kram!

2008-07-22 @ 10:45:21
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Thess

Cissi: Gud va gott, det skulle inte sitta helt fel nu känner jag. Är fortfarande rätt godis sugen och jag VET att jag kommer vara det när jag går in påvårt jour rum ikväll kl 23. Kanske finns det nåt litet gott här som man kan ta med sig in. Men det bästa är ju om man kan somna direkt annars. :o)



Therése: Det är ju så mumisgt, trist bara med alla dessa kärnor som jag stör mig på men toppne på vattenmelonen (när man skurit dom i bitar alltså) är den godaste, söt och mumsig *dregel*.

Suktar fortfarande efter bigaroer :o( Hoppas det finns att köpa på fredag.

2008-07-22 @ 19:44:52
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Therése

Förvisso sant det där med kärnorna. Dock är jag så jävla lat att jag sväljer dem med hull och hår! :D

2008-07-22 @ 20:04:46
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0