Äntligen hemma

Nu har jag äntligen kommit hem och fastän jag är snortrött och hungrig så satte jag mig här först, va trög jag är!
För alla er som så gärna vill veta så måste jag ju skriva ner vad jag gjort hittills idag (intresseklubben antecknar!!!) :oP

Jo, fick ju skjutsa karln till jobbet idag fast det var fint väder han skyllde på att han inte skulle hinna cykla, ye right! Men ok, jag skulle ju ändå upp då sagt och gjort så begav vi oss iväg, sedan fick jag åka till pappa direkt då jag glömde det igår och sen var det lika bra att fara ner till viken och lämna tv:n till mamma och därifrån kom jag ju inte förrän nu (var "tvungen" att hälsa på moster också) men nu är jag sååååå trött, antagligen bara för att en liten busråtta vid namn Missy inte ville sova utan bara JÄVLAS så karln vart vansinig och ska inte katterna få för mycket bannor så är det jag som får kliva upp och göra nåt åt saken + att jag somna alldeles för sent också. Sabla katter (men katter i all glory när de sover)  Sen är det varmt också och mitt ena öga har fått för sig att bli lite rött av nån anledning.
Det var väl Michis som skicka sitt vidare som hon fick igår :oP Sjyssta klubben!! hihi

Vi ska faktiskt på bio ikväll, Michis och jag, hon är så snäll som bjuder mig då hon hade biocheckar, man får buga och bocka :oD Vi ska se,...kan ni gissa??? gissa gissa gissa?? JAAAAAA, självklart, SEX AND THE CITY!!!!!
Ska bli mycket intressant.
Mest intressesant efter 2½ tim annars är om man får med sig häcken och benen som oftast brukar ha "fastnat" i sätet eller iaf känns jävligt platt. Vilket fall som helst så ser jag fram emot det.

Nu bara måste jag käka och sen försöka vila ett tag om det hinns.
Bye now

Kommentarer
Postat av: Michis

Vila och ta det lugnt du! ;)

Jag vet inte vad det var för otäcksheter i mitt öga, men det verkar ha lugnat ner sig nu i alla fall!

2008-06-26 @ 14:03:51
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anneli

Åh kul med bio. Inte ofta man går på det inte. Hehe så du har vatt nere i vika igen. :-) En annan sitter ju här en halvtimme till sen vänta på bussen en halvtimme o sen får jag äntligen åka hem!! Ha det så skoj ikväll. Kram kram

2008-06-26 @ 17:25:59
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0