Återigen bad, sol och joggande.

Idag har man vart i Gransjönäs igen, den här gången med sambon, syrran, Patricia (syrrans dotter) och 2 vänner Magnus och Sigrid. Åkte rätt sent så vi var där vid halv 5 och tusan va det började blåsa efter nån halvtimma, man fick kottar, barr och sand överöst på sig men vi härda ut.
Passade på att bada med Patricia också lite, gick rätt bra att komma i den här gången faktiskt.
När vi kom hem passade vi på att svänga förbi apoteket för att köpa lite allergitabletter till karln för att testa och se om han blir bättre, annars är det väl nåt annat skit.
Köpte oss en pizza och delade på och jag fick en efterlängtad cola (33cl), är helt besatt av cola, kroppen skriker efter iskall cola rätt ofta men bara just därför så försöker jag låta bli att köpa det om vi köper nån läsk alls på helgen.
I fredags vart det smultroncider (från hemköp alltså), det är sååååååååå gott, smakar verkligen smultron och doftar ljuvligt...tusan också, nu vart jag sugen på det. Men just nu så är jag bara törstig överlag så det är därför jag är så sugen på läsk.
Har vart duktig och joggat nyss,igår också men då gick det inte så bra. Karln har inte kunnat springit med mig då hans hals bråkat med hosta och så och ögonen och näsan runnit lite så det är bäst det får gå över först, det är tungt nog att jogga.

Jo det gick inte så bra igår och dan innan det heller så jag straffa mig med ett extra varv som jag kanske redan skrivit kom jag på nu, igår gick lite bättre. Kanske 60% spring och resten raskt gående. Idag vart det 98% spring och resten raskt gående så jag är mycket nöjd, bara att hålla i nu.
Hmm, tror det är alldeles för mycket katthår i tangentbordet nu för mellanslaget vill inte riktigt som jag vill. Håriga pälsbollar, de har inte gjort annat än kräkits idag, varför vet jag inte, ätit nåt olämpligt som vanligt, illvillingar!!

Nää, nu blir det hoppa in i duschen och sen lägga sig för att kliva upp tidigt och lämna in en glömd tidrapport, upps, men det är väl inte försent hoppas jag. Usch vad klockan springer iväg, man säger alltid "ikväll måste vi lägga oss tidigt" (karlns ständiga uttryck) men inte ens det hjälper för likförbaskat så är kl återigen som alla andra kvällar kvart i elva och det kommer säkert ta ytterliggare en halvtimma innan man är i säng, att man aldrig lär sig.
Tänkte er en iskall cola...**dregel** :oP
Natti

P.S Måste bara lägga in en bild på en hund som vann nån slags maskerad i nåt land. Så jäkla tuff, men stackars hund, haha

Kommentarer
Postat av: Anders

Jaså, ni var oxå i Gransjönäs idag, vi med... Vi åkte typ vid halv 6 tror jag, men jag såg dig inte idag. Kul att du kände igen mig o ropade! Vi kanske ska ta en löprunda runt Åbackarna nån kväll?

2008-06-09 @ 00:03:38
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Therése

:D Haha, det är mest psykisk fetma. Jag har varit betydligt större för ett par år sedan men sedan gått ner väääldigt mycket i vikt. Minsta svullnad (inbillad alternativt verklig) känns dock fasansfull. s Är väl någon slags fobi för att bli stor igen, I guess.

2008-06-09 @ 08:09:02
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Thess

Anders: Jo, jag tror att vi la oss under er precis nästan, ni gick när vi kom tror jag. Kände igen hunden :oP och jag tror jag såg dig också.

Hehe, nja, tror faktiskt inte du vill springa med mig, det går verkligen i snigeltakt, nybörjare du vet :oP



Therese: Hmm, ja då förstår jag. Då blir man nog lite nojig som du säger, så länge det inte går till överdrift bara så är det ju ok.

Hoppas du haft en bra dag i värmen annars.

Kram

2008-06-09 @ 12:05:12
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0