Bryskt uppvaknande.....

...imorse kl fem i halv 6 av karlns mobil. "Var är du?" frågar de på jobbet. "Ja, hemma, sover. Vaddå då?" tycker karln.
"Ja, du kör ju Årsta idag". Visa sig att karln tittat fel i schemat,eller ja han titta inte alls eftersom schemat normalt sett förljer en viss ordning hela tiden men nu hade det blivit lite ändringar så han skulle börja 05.15 idag. Vi trodde han börja halv 8 så kl var ställt på halv 7 + att han skulle cykla till jobbet också men nu vart det ju lite bråttom så det fick bli bilen.
Så det var bara att kliva upp båda två för jag behövde bilen då jag glömt att lämna in tidrapport.
Så jag skjutsa honom till jobbet, åkte hem och käka frukost. Alldeles för varmt och piggt för att lägga sig igen.
Kl 07.00 vart jag ju naturligtvis trött men jag höllmig vaken till 8 och åkte och lämna tidraport, svängde förbi syrran och bluddra lite och nu har jag köpt en blåbärsmuffins och faktiskten cola 33 cl, stygga lilla mig men jag kände att jag behövde det idag :oP

Ska faktiskt erkänna att jag nu tänker gå och titta på Våra bästa år, JAjag vet att det är sämst men också bäst bara för att det är så dåligt, men lik förbaskat så tittar jag på det emellanåt. Sen MÅSTE jag damsuga, damma, diska och göra ordning i klädkammaren, ser ut som kriget av katthår, dammtussar mm här. Ska hämta karln också kl 13.15.

Nää, måste rusa.
C`ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0