Hormon monster?

Har fått en j-la massa småskit (alltså småfinnar/pormaskar) i ansiktet, på hakan och tre röda småprickar på rad på pannan mitt mellan ögonen, SNYGGT!!! Jaja, nu är det som det är men det är riktigt störande och fult! Man kan ju undra varför jag får dom då jag precis redan haft "monster"veckan, de kanske bestämde sig för att komma extra många i efterskott i stället bara för att jävlas eller så är det för att jag är duktig och motionerar och blir svettig eller så är det helt enkelt bara en sån period med väder och vind som för med sig diverse bakterier som huden reagerar på.
Sen har jag fått soleksem högt upp på bröstet. Tänkte att jag inte behövde slänga på mig solkräm när jag ändå hade t-shirt och det var sol/molningt ute men icke, är helt röd-knottrig precis där halsen på t-shirten slutar **morr** Inte riktigt min dag kanske.
Väldigt störande alltihopa!!

Igår, la oss vid 2-3? Nånstans där. Vakna halv 8 av tydligen bestämd fysisk aktivitet, blev ju ganska pigg utav det så det var bara att kliva upp, försöka intala sig själv för att man var ganska så pigg iaf, tillräckligt pigg för frukost och film (förtrollad som jag hyrde igår men inte såg, den var så där men nu har jag iaf sett den) filmen var färdig vid 10 då var Thess ganska trött igen och kissen såg ut att ha det sååå skönt där på soffan med mig så jag la mig ner och upptäckte att det var väldigt skönt, för skönt.
Oh fuck...jaja ok, en liten stund då..ställde kl på 11. Vakna av att telefon ringde och i andra änden var Michis; "hej, vad gör du?" Shit...pinsamt och sova så här dax (vet inte varför jag tycker det men sån är jag) "eh, eh, eh....äsch, jag sov"! Tack o lov för att hon ringde iaf så man kom upp.

Tog en promenad, såg ett brudpar i åbackarna...tittade till lite extra när jag gick förbi då jag tyckte hon var så fin och får se attt hon "spände" ögonen i mig och båda utbrister "det är ju du". Visa sig att det var Mariam som jag bodde granne med i sörping när jag bodde med pappa. Var väl kanske 10 då. Men vi har träffats vid nåt enstaka tillfälle senare också men vilket sammanträffande, på hennes bröllopsdag och allt, hon var så fin :o) Ja, så kan det gå, bara slumpen.

Karln bestämde sig också för att åka till Biltema och jag bestämde mig för att haka på för att inhandla lite presenter på IKEA till imorrn. Det vart nåt så opersonligt som dricksglas, men sånna som man kan ha både kallt och varmt i, lite större modell.
Syrran ville ha sånna vita porslin så då fick hon det :o) Och Anki (pappas fru) får också sånna dricksglas fast vanliga i genomskinliga. Men hon ska också få en kväll ihop med Cissi och mig då vi lagar lite käk och kollar på film eller om vi går ut och tar oss ett glas. Vi har aldrig hittat på nåt ihop bara vi tre så det tror jag hon blir glad över.

Sen åkte vi till T:s bror i Link. och hälsa på så det tog ju lite tid.
Hade ju även bestämt att jag skulle upp till Michis så jag hoppa av medan karln åkte och köpte värktabletter till sin rygg.
Så jag har nu avverkat några trevliga timmar där med en halv pizza var och så fick jag en cardigan, ett par träningsbyxor och ett linne, jättefina, tack för det gumman. Sen har jag/vi sett en mage kickat lite också, spännande :o)
Nu är jag så välfigt trötter och kl har av nån märklig anledning smygit sig fram till halv 12 men då har jag också suttit i telefonen under tiden jag skrivit detta då det har tagit sin tid.

Ska ta mig bort till soffan i vardagsrummet där karln sitter, kanske dra bort alla dynor och lägga oss ner och bara mysa och knoppa in :o)
Godnatt och kram på er mina vänner

Kommentarer
Postat av: Michis

Haha, ja, det är fascinerande att man kan sitta och glo på en mage och tycka att det är jättespännande när den hoppar! Fast man sitter ju och glor på bebisen sen med och tycker det är jättespännande att den rör sig... s

2008-06-29 @ 09:29:41
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0