Nyfixade naglar och Våra bästa år

Nu har man fixat naglarna och så ska jag erkänna att jag sett på Våra bästa år också. Ganska "spännande" för tillfället om man nu kan kalla den serien för spännande. Slutade upp o kolla på den ett tag då jag läste på nån sida om vad som skulle hända, det här med ön och att det inte fanns nån seriemördare osv. Började kolla igen när de började filma från ön och sen dess har det vart spännande, men det är ju fortfarande Våra bästa år vilket innebär att man kan missa 5 avsnitt och fortfarande fatta :o)

Jo, naglarna ja..jo jag bestämde mig för att inte va så sniken även om det sved i plånboken att ge 210:- för manikyren och lackningen, men jag ska inget säga för jag hade kunnat välja att ta hand om dom själv också eller vänta till nästa vecka och ta den andra tiden på Hair´n beauty för 120:- Men men...
Så här vart det iaf (efter att jag filat till dom själv hemma lite grann också då naglarna fortfarande var för fyrkantiga fast jag ville ha dem lite rundare. Inget jag inte kunde råda bot på själv.


Lite suddig bild men i ser iaf.
Ska snart åka och handla med karln, hoppas det inte är packat med folk bara men det är de väl.
Måste neri tvättstugan också, tvättdag idag med 2 överfulla stora korgar och en tvättpåse och så är ena tvättmaskinen trasig!!!! AAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag åker pappa, Anki och brorsan till Båsta så jag hoppas de får det bra och att det går bra för lillebror på tennisen.
Imorrn fyller min syster 34 år också :oD men vi firar inte midsommar ihop, hon har sin son hemma så de ska väl hitta på nåt.
Nää, det får bli allt för nu.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Tobson

Tack för kommentaren :)

2008-06-19 @ 17:42:12
URL: http://tobson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tycker inte 200 är så dyrt för att få naglarna fixade nångång ibland. Tänk va mkt skit man ibland annars köper för 200 utan att blinka. :-)

2008-06-19 @ 17:46:10
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Anneli: ja det är sant men man blir så sniken bara ibland men det är skönt att slippa göra det själv emellanåt så då kostar det väl lite :o)

Men 120:- är billigare så det blir det väl nästa gång.

2008-06-19 @ 18:19:01
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0