Nyttig morgon

Kan ni tänka er va jag gjorde idag. För det första så vakna jag en hel timma innan utsatt tid så jag tänkte det va lika bra att jag klev upp och sagt och gjort så blev det så.
Tänkte då också att jag kände mig relativt pigg och vädret var relativt fint så jag kände att jag kanske var relativt sugen på en jogging/promenad-tur. 
Så duktiga jag begav mig ut och jogga men det gick inte så bra för de snoriga bakterierna har infunnit sig igen hos min näsa så det vart tungt i halsen så att säga. Säkert min sambos fel då han går och snorar för 4:e veckan nu **morr**
Vilket fall som helst så kombinera jag joggandet med mycket promenerande i en väldigt raskt takt så jag fick nog motionen jag var ute efter ändå.
Skyndade mig hem då Våra bästa år visades på tv:n (jaja, jag vet!! :oP) satte i mig en frukost besående av en rostad macka med ost och sen endast färska jordgubbar. Gott!!
Fick sedan gå och möta min systerdotter vid hemköp för att hon skulle handla men hon hade bara sin mammas kort så jag fick hjälpa henne med det.

Nu sitter jag här igen och undrar som varje dag: VAD SKA VI ÄTA? Börjar bli så trött på den frågan, eller det har jag vart i många år men iaf...
Hoppas ni har en bra och skön fredag och får en trevlig kväll.

soliga kramar från lilla mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0