Peppa

Sitter här och försöker peppa upp mig själv till att ge mig ut och springa om en timma, men det är ju en hel timma kvar :os
Har god lust och lägga mig i sängen istället och bara slöa men jag vet att jag kommer vara så rastlös om jag inte ger mig ut och motionerar, dessutom så sprang jag inget igår.
I lördags däremot, hmmm...jo i lördags så srang ju jag o syrran och det gick asbra, vi orka hela varvet runt med nöd och näppe och 2 min gående.  Yej me :oD
Åh, vi får väl se vad det blir ikväll, blir säkert sängen, suck. Så dålig karaktär när man inte har nån o ge sig ut med och det finns typ bara syrran och karln som kan/vill springa så långsamt som mig eller syrran tyckte det var lite för långsamt men jag orkar inte hela varvet annars, hellre springa likt en sömngångare än en flodhäst som rusar fram :oP

Kram

Kommentarer
Postat av: Michis

Kollade vädret imorgon, ser ut att vara uppehåll i alla fall, men mulet!

2008-06-17 @ 13:10:36
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0