Så nöjd med mig själv

Vet ni att jag klara att springa nästan runt hela strömmen, åbackarna alltså. Vi börja jogga precis när man kommer in i folkparken, rakt fram i korsningen som förra gången fast denna gång så lubba vi runt och tog 5-öresbron istället och bort till Färgaregården och stannade inte förrän vi var tillbaka vid bron vid fängelset. Trodde ALDRIG jag skulle orka det, men jag gjorde det och jag är sååå stolt över mig själv, men det var så jäkla tungt de sista hundra metrarna men jag visste också att om jag gav upp då så hade jag blivit arg på mig själv. YES!!!!! :oD

Vad har dagen erbjudit annars då??..Hmm, jo, jag bytte shortsen jag köpte igår, insåg att de nog skulle skapa diverse ibehag iaf oavsett om jag går ner i vikt eller ej och jag hade tur för det var väldigt några kvar men det vart jättebra.
Och så har jag köpt mig en ny bikini på Stadium, en röd, med en 3-kants topp eller va man säger och sen ett par hippsters till och så var det 3 betala för 2 så det vart ett par "vanliga" också om ni vet vad jag menar. Det vart bra iaf.
Har ju egentligen en ny sen förra året men jag vet inte vad jag såg med för överdelen (också 3-kants) är faktiskt för liten så de vill både krypa ut underifrån och hoppa ut över, hahaha. Men nu slipper jag det iaf.
Och tydligen så får jag ju användning för den nya imorrn då jag ska ta och ge mig ut med Michis och ligga i skuggan och loppa mig och förundras över att det finns stollar som badar, brrrrrrrrr. Måste vara minst 25 om en annan ska i, annars ska det vara jääääkligt hett ute.
Det är ju trevligt och bara ligga och loppa sig med en bra bok och sällskap, det duger det också :o)
För karlns del vart det lite nya skjortor på stan, annars inte mycket mer.

Måste ju bara kommentera en grej jag såg på stan idag, eller inte bara jag utan 2 av våra vänner också som vi mötte på  stan och de tappa väl också hakan. Hur klär sig folk egentligen?
Det stod en tjej i hörnet mittemot McD och jag råka slänga en blick dit och bara för hon var rödklädd så såg man ju henne extra bra. Det såg ut som hon bar en lång tröja eller likn och titta man lite längre ner så såg man plötsligt hennes rumpa (hon stod med ryggen till först) Jag tyckte allvarligt att hon var NAKEN under tröjan och Sessan tyckte dessamma tror jag men så böjde hon sig framfåt till råga på allt och man såg ett par svarta string eller likn under, eller så var det ett par andra som bara hade åkt in en bit.
Man blev helt förstummad, det såg verkligen ut som om hon var naken som hon helt enkelt satt på sig en tröja och glömt byxorna. Jisses.
Sen satte vi oss på McD och tog en sallad (grekisk, riktigt bra för att vara McD och med dressingen vitlök/örter till så blev den kanon) och då kommer det 2 unga tjejer varav den ena bar stay-up strumpbyxor och man såg klart och tydligt de "hållare" som håller upp dessa som försvann upp under den korta kjolen  (mitt ordförråd har försvunnit för tillfället men ni fattar säkert) och den andra tjejen var inte sämre hon.
Men vi tror att det varit nån maskerad fest eller nåt likn för det dök upp fler av den sorten och i den låga åldern så...men tjejen som glömt byxorna tillhörde definitivt inte dem så jag vet inte vad hon tänkte på men troligen så tänkte hon inte alls.
Visst att man ska klä sig som man själv vill och inte bry sig om andra men lite vett och etikett gäller faktiskt och framför allt på stan.

Nu måste jag rota fram lite kyckling, vart sugen på det och ris och jordnötssås som Anneli skrev hon käka i sin blogg, och sen rätt i sängen om man ska orka upp.
Ha en bra måndag hörrni.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Michis

Jaja, det var lite kallt. Ska vi åka till nästa sjö och försöka igen? ;)

2008-06-02 @ 15:16:11
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anders

Härligt sprunget! Skönt när målen uppfylls, det ger så behaglig känsla efteråt. Keep it up! :-)

2008-06-02 @ 16:33:32
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Hehe, nähä :oP Men ja...badade gjorde du iaf, stolle....hihi.

Vi kan gärna åka till en annan sjö men inte imorrn iaf för jag känner att jag behöver vara nära telefonen och där jag vet finns täckning på den :o)

Tack snälla för idag för allt.

Kramizzz

2008-06-02 @ 16:33:32
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Michis

Haha, ja, imorgon hinner jag inte, ska faktiskt ner till jobbet och fixa med lite grejer och sen är det föräldrautbildning!



Bra kämpat förresten, jag vill med ut och röra på mig sen när foglossningen gått över, fast det lär inte vara i racertempo från början ju! :D



Tack själv för allt, det var verkligen skoj! kram

2008-06-02 @ 18:38:59
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0