Tillbax till det gamla

Så får det bli, den gamla stilmallen när man inte lyckas klura ut hur dessa alla html-koderna fungerar. Får ta och trilskas nån annan dag med det.
Så himla typsikt när man ska försöka läsa lite och sen försöka vila en halvtimma eller så att det ska ringa hela en massa folk just då och störa!!! La mig ner för att läsa och då blir man så härligt trött i både huvud och ögon så jag ställde kl på 20.00, tänkte det blir lagom med ungefär en halvtimma, 40 min. Eller hur!!!
Telefonen har ringt 3 ggr och + att karln fick för sig att inte längre sitta i datarummet och spela utan sätta sig i vardagsrummet och spela 360. Han är halvt döv också pga sin jäkla tinitus så volymen är rätt hög (men jag är fruktansvärt ljudkänslig om man ska lägga mig ett tag).
Visst han har lurar som han kan sätta på sig, tvinga honom att köpa det för nåt år sen eller 2 så jag skulle slippa bli vansinnig varje gång han ville stanna uppe och glo på tv eller spela och jag sova.
Då vi har 2 katter också så kan man inte stänga dörrarna heller hur som helst för då ska en in och den andra ut och när det väl blivit så ska den andra in och igen och så håller dom på, suck och morr!

Jo, så det var bara att knalla upp, dumt att gå och lägga sig och vila nu iaf när kl är så sent men jag är ju sååååååååå trött.

Fick hämta upp karln på jobbet också, han kunde ju iofs ha cyklat hem även om det regnat men jag skulle ju ändå till pappa så...och då passade vi på att svänga förbi coop och köpte 3 liter jordgubbar igen, MUMS!!! 25:- kostade de nu så det var ju inte så farligt, man får passa på att köpa många medan de finns för rätt va det är så är de slut för säsongen och då får man vänta ett HELT år igen :o(

Nu ligger en liten hårig sak och loppar sig och snarkar i soffan bakom mig så jag kanske ska gå och peta lite på henne så man själv får sova nåt inatt, den andra loppar sig i sängen.
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0