Klurigt

Kl är nu 20.30 enligt datorn jag sitter vid och jag försöker få mig ett grepp om hur denna sida funkar. Är inte så bra på sånt här att förstå mig på hur man ska göra...hmm...det löser sig alltid :o) Det finns ju alltid vänner att fråga om det är någe.
Egentligen skulle jag inte sitta här just nu utan istället skulle jag ha suttit som klistrad framför tv3 och kollat på Men in trees. Har fastnat för den serien, huvudrollsinnehavaren är lite granna som Carrie i Sex and the City med sitt tänkande och skrivande vilket jag bara älskar.
Så jag ska väl förvarna alla att det ibland kan dyka upp "konstiga" bloggar om olika ämnen, det är då bara min lilla hjärna som är igång och tänker för fullt igen i "Carrie anda".
Tyckte att det kanske kunde vara kul att få dela dessa tankar med er som kommer in här och är lite nyfikna. Alla kommentarer, ris som ros, egna funderingar osv är välkomna, det är bara kul.

Nu är det bara 20 min kvar till Lost och det får man ju inte missa, suck alla dessa tv-program, vad skulle  man göra utan tv:n?! Jag längtar till att Desperate Housewives ska börja igen, det är ju bara så roligt och så MÅSTE jag ju erkänna, för det är ju så älskat och hatat, att jag ser på Våra Bästa År från och till, gör ju inte så mycket om man missar 5-10 avsnitt för man hänger ju med iaf *hahaha* Det roligaste är att jag fått syrran att titta på det ockå efter flera år, hon som alltid tjata på mig om vilket skit det där är och hon har i sin tur fått sin dotter att se det också när hon kan. Suck, ja vad ska man säga!!!

Nää, nu måste jag avrunda om ja ska hinna se Lost också men jag tänkte till sist bara slänga dit några bilder på mina små älsklingar som båda blir 10 år i sommar (syskon), mina käraste och "dyrbaraste" ägodelar :o)
Missy (alias: Busan)image1 (utan fläck) har blivit av med en hörntand så ibland åker ena delen av överläppen in så det ser ut som hon snusar *hihi*
Godnatt på er alla :oD
image2

Kommentarer
Postat av: Anneli

Söta bilder på katterna. :-) Hehe jaha så du är tv-beroende. Det var ju jag alltid förr men jag har nytt det mot blogg-beroende tror jag. :-P

2008-04-01 @ 20:53:56
URL: http://heartofanneli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0