Välkommen till min nya blogg!

Hej, jag kanske ska berätta lite granna vem jag för en liten filur är så att ni som tittar in vet :o)

Jag är en glad (för det mesta iaf) mysig tjej som bor i en 3-rummare i city med min sambo Tommy och våra 2 något kraftiga o busiga bondkatter som älskar att jävlas med oss när vi är hemma och när vi inte är hemma också för den delen......Men de tycker om att mysa med oss i soffan också så det är inte bara djävulskap.
Jag är 168 cm lång, har alltid önskat mig vara lite längre men det är bara att inse, vid snart 28 års ålder att man inte kommer att växa mer & att lillebror som blir 17 i år redan är 188 cm, det är bara att acceptera livets grymma öde! Det enda man får glädjas över i den här åldern är att håret & naglarna fortsätter växa, tyvärr har jag hört att näsa & öron gör det samma...suck, ja det var väl bra att man tog ett par fina bilder på sig själv medans man ser ut som människa!!!
Men jag är rätt nöjd med livet för tillfället eller egentligen inte för det fattas både ring på fingret o barn men annars är jag rätt nöjd så jag antar att detta är en summering av vem jag är,eller mina galna tankar iaf. :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nämen! Fick precis ditt sms och har nu läst alla dina inlägg. Kul att du skaffat blogg! :-)

2008-04-01 @ 20:51:14
URL: http://heartofanneli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0