Ahh, hjälp mig!

Hjälp mig snälla att komma på någe att köpa till karln på vår 7-årsdag. Tänkte vi skulle låta bli att köpa någe och bara ut o äta och gå på bio eftersom det inte är jämnt men han tyckte det kunde vara trevligt och köpa nån blomma eller någe så nu "måste" jag komma på någe att köpa till han, bara nåt litet. Kanske lite blommor och nån sorts form av alkohol, hihi.
Nu ska jag sätta mig i soffan o mysepyse lite med karln innan det är dags för honom att natti natta.
Godnatt, men inte än dock för först är det ju Desperate Housewives :oD

Kommentarer
Postat av: Michis

Läser han din blogg eller ska man maila?

Nädå, vad sjutton - det är lite lurigt med något litet och roligt... Men du skulle kunna göra presentkort på saker som han skulle uppskatta... Typ: "Sovmorgon" "Slippa åka till IKEA"... ;)

Jag vet inte?

2008-05-27 @ 20:50:05
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Nää det är nog lugnt, han läser nog inte kommentarerna iaf om han ens läser min blogg men det tror jag inte.

Mm, det var ju ett tips också. Tack. Får se va det blir.

Natti

2008-05-27 @ 22:16:31
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0