Det går mot midnatt

Då sitter jag här igen för andra gången idag :o)
Nu har jag skjutsat hem lillebror men precis innan det så skulle jag passa på att kasta sopor när vi ändå skulle ut då vi har ett soprum på gården nu för tiden. Men naturligtvis så skulle det passas på att jävlas så nyckeln fastna i dörren och det är samma nyckel som går både till vår dörr och porten så efter många träliga försök från både min o brorsans sida så fick ja ringa karln så skulle han gå ner och ringa securitas  men precis då när ja lagt på luren fick brorsan ut nyckeln, tack o lov. Annars hade man väl varit fast där i en halvtimma innan nån hade kommit och hjälpt.

Annars har kvällen varit mycket trevlig, vi har grillat flinta, svamp, majs, lök och ätit potatissallad, gröna bönor, coctailtomater och rädisor, vitlöksbrödet glömde jag :o( Men vi klara oss iaf :o) Så jäkla gott, mums.
Brorsan och karln har lirat Gitar Hero på vår x-box 360 och nu efter maten tittade vi lite på film ett tag innan det var dags för lillebror att åka hem. Han har en match imorrn så jag hoppas det går bra för han då han har ont i handleden, kraken.
Och min stackars syster som har jobbat fast hon kände sig jättedålig natten till idag och nu ligger hon med mer än 38 grader i feber :o( Krya på dig snuttan...och hon som har sin son den här helgen som normalt sett bor hos sin pappa nu för tiden, typiskt, men så är det ju ibland.

Träffa på Michis Leo när jag kom från garaget också nu ikväll, han var ute med lilla Chip :o)
Inte helt otippat låg Michis och sov men det är ju ganska sent också så... :oD Lite synd om dig gumsan att du ska vara så trött jämt, men du håller dig på bra humör iaf :o)

Sen undrar jag om det inte var dig, Anders, som jag gick förbi på bron idag vid fängelset vid 12-1-snåret, jag kom i svarta jogging kläder och keps.....kanske inte var du, eller?

Nu ska jag ta och krypa ner i soffan och mysa med min älskling.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Michis

Ja, tant sover tidigt nu för tiden... Hade ju tänkt att ta mig ner till Pappa Grappa igår kväll och fira Towel Day (som ju i och för sig är i dag) men efter att jag käkat så slocknade jag... Igen. :)

Men nu är jag på bra humör igen! Som du säger, man blir ju pigg och glad emellanåt i alla fall! ;)

2008-05-25 @ 09:06:15
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anders

Jo, det var nog jag... Jag gick där då nångång iaf. Du skulle ha stoppat mig o frågat... :-D Hmm.. jag försöker komma ihåg någon svartklädd, men det var så mkt folk så jag missade dig...

2008-05-25 @ 10:06:48
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: Äsch, det är så mycket skönare att få krypa ner under täcket, lägga huvudet på en skön, mjuk kudde, dra ett fluffigt, svalt täckte över sig och sakta förlora sig i in i drömmarnas värld....såååå skönt. Mycket bättre än att vara ute och ränna, hihi.



Anders: Nä, men det var bara du och jag på bron just då, vi passera varandra precis där man går på bron (där du gick av), tyckte du kolla till lite på mig som om du också fundera på om du inte kände igen det där ansiktet. Skulle ha frågat, hahaha.

Men jag kan väl säga nu då istället; hej Anders, kul att se dig även om vi inte "kände" igen varandra.

Vi kan väl hälsa på varandra nästa gång om vi passerar varandra :o)

2008-05-25 @ 13:58:03
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0