Fotade fötter

Får väl ta och dokumentera mina fina blåsor och märken då Michis tyckte att: "att gå i kvinnoskor ger banne mig stridsärr det med! ;) " Och det har hon ju rätt i och så här kan det se ut om man nu vill vara fin för då jäklar kan man allt få lida mycket pin!!! :o(



Det är bara några av de jag har, har några väldigt små vattenblåsor också. Jaja, det går ju över nån gång, men det lär nog bli värre innan det blir bättre då jag ska klämma in stackarna i de nya högklackade (dock om plåstrade innan) på lördag. Men jag har smart och strategiskt valt en restaurang (S:t George) som ligger i närheten av filmstaden så..och dit och hem är det ju bara backen ner och upp så... :o)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe, roliga bloggar vi har...tar kort på våra vackra fötter och sådär. :-P Det där såg inte skönt ut. Imponerad att du lyckades ge dig ut o springa ändå. Gonatt på dig.

2008-05-29 @ 23:00:39
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Michis

Du är en kämpe som varit ute och joggat med de där på tossingarna! Hoppas det går över snart!

2008-05-30 @ 12:10:25
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: Jo, men va ska man göra, man behöver ju röra på sig också och det funka bra så länge vi sprang konstigt nog men när vi stanna så gjorde det ******* ont :o) Men det går över. Tack :oD

2008-05-30 @ 21:58:15
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0