Fredag kväll återigen :o)

Jaha, då satt man här igen då. Karln sitter i soffan o gluttar på tv så jag passa på att gå hit o skriva lite o så lyssna jag på Rhianna igen...jag är lite sen när det gäller låtar. Till skillnad från min syster som ständigt har radion på så är det sällan jag lyssnar. Jag har radion på när jag åker till jobbet på morgonen (dom dagar då jag har jobb o jobbar dag dvs) men då lyssnar jag på Rix MorgonZoo, tycker de är så sköna, stackars Titti som förlorat 3? tävlingar på rad, hihi. Jo, så vidare värst mycket musik blir det inte på morgonen, kanske att jag har radion på i köket när jag diskar eller så men annars njuter jag faktiskt av att det är lite tyst, tänker inte så mycket på det.
Såå kontentan av det hela blir då att jag blir helt lyrisk när bra låtar kommer upp som t ex Danny o Terese (från Drömhus) med "If only you", den tycker jag fortfarande är bra men syrran som då alltid alltid lyssnar på radion mer eller mindre tycker jag är skitsen o gnäller alltid på mig att det var EVIGHETER sen låten kom ut, SO WHAT??!! Jag lyssnar som sagt inte på radio så ofta så låtarna hinner sällan bli utjatade för mig förutom slagerlåtarna förstås som dom verkligen kör i ett. Ibland så tar det lite tid också innan man gillar en låt o nu har jag fastna för "Umberella", fast den gillade jag från första början iofs, o sen "Don´t stop the music" Sistnämna blir man på sånt partyhumör på så den spelas nog imorrn medan man gör sig iordning med syrran inför inflyttningsfesten.
Vad jag egentligen ville komma med allt detta var att jag hittade en sån fin "textrad" på "Umberella" så jag kände att jag ville dela den med er :o)

"When the sun shine we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath, I'mma stick it out 'til the end
Now that it's raining more then ever know that we'll still have eachother
You can stand under my umbrella"

Annars så har jag jobbat kväll två dar i rad på Sandbyhov, jobba ihop med en tjej som heter Jessica som är ett år äldre än mig, så jäkla trevlig så vi har skitkul ihop o då går ju tiden mycket fortare. Men all personal är faktiskt riktigt bra där, synd bara att det inte finns en ledig tjänst att söka då jag vet att de är mycket nöjda med mig (har de sagt iaf, hihi) Snart blir det sängen, det vart tyst i vardagsrummet nu så jag undrar om karln somna eller va som hände...hmm.
Hoppas på hyffsat väder imorrn så man kan ut o jogga en sväng med syrran, ner på stan ska vi också o köpa lite "hallonsaft". "Saft, saft, hallonsaft, bättre saft har ingen haft" (smurfarna för dom som inte vet) nää, vet faktiskt inte om jag ska dricka nåt, dricker så sällan nu för tiden...man börjar väl bli gammal, hehe. Får kanske bli en vinare eller nåt..... O så ska vi shoppa en inflyttningspresent också, får se va man hittar på där.
På söndag är det tvätt, vilket definitivt behövs då korgarna är överfulla. Avskyr att behöva dela tvättstuga med 27 andra för det betyder att om man missar en tvätttid och glömmer boka om direkt så kan man få vänta över 1 v o när man då skulle ha tvättat så har det ju redan gått en vecka så.. *morr* Tycker man skulle kunna få boka 2 tvättider nu när de gjort om systemet till digitalt eller va det heter, helt omöjligt ju o på en lörda om man jobbat hela veckan eller så så har man ju inte så stor lust att kliva upp kl 7 för att tvätta liksom, inte för att man har lust ändå men iaf!
Jaha, då har jag fått avreagera mig på det också :o)

Åh förresten, va glad jag blir det är inte "bara" ni här ute på blogg.se som är snälla och tycker jag  vart fin i håret när jag klippte lugg, alla har sagt att det vart jättebra, kul :oD
Undrar vad ni andra ska göra i helgen?? Hmm, får gissa att Anneli o Tias ska fortsätta renovera?? Hhihi.
Trist att det inte är bättre väder dock.
Nåja, kanske tittar in o skriver nåt på söndag troligtvis :oD
Trevlig helg på er mina vänner.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Magnus H

På tal om musik har du hört på Takida dom är bra tycker jag.

2008-05-04 @ 00:58:47
Postat av: Thess

Tjena, du tittar in här alltså emellanåt?!
Nää, Takida låter inte så bekant, får ta mig tid att lyssna lite på dom en dag. Nu ska jag ut o gå lite :o)
Hoppas du mår bra.
Kram

2008-05-04 @ 13:14:52
URL: http://mistythess.blogg.se
Postat av: Anneli

Halloj. Ja de ska bli skönt att få kolla upp det. Var ett tag sen nu som jag gjorde det. Ja men om de säger så att jag ska försöka stressa ner och vila mycket så kommer jag vara ärlig o säga att jag helt enkellt inte KAN det sålänge som jag har 11-timmarsdagar på jobb/buss, och sen huset och körkort efter det sen får vi se om de har nåt annat förslag på vad man kan göra åt det. Varit rätt skönt väder idag. Blivit en promenad och så umgåtts med mor, far, karina o collin en del. Har du pysslat med i helgen då? Kramas

2008-05-04 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0