Halvar´s

..blev det ikväll. Tog med Michis och Leo ut också, glass behöver ju alla och Chip (deras hund) fick lite grädde och sylt som Magnus (vän till T och mig) tappa på bordet så han vart nog glad han med :oP
Vad har hänt idag annars då, jo idag har jag haft lite bussines bussines för mig, vad det betyder och innebär får jag återkomma om i början på nästa vecka (spänningen är olidlig, eller hur! hahaha **not**)
Min tand som jag laga i början på året har gjort lite småont hela dagen så jag börjar smågrämma mig över att jag kanske faktiskt måste trots allt ringa den där nedrans tandläkaren, men jag vill verkligen inte. Vill inte vill inte vill inte!!! **putt**
Ogillar tandläkare, de bara suger ut pengar och borrar säkerligen mer än nödvändigt så de kan ta ut mera pengar, är alldeles övertygad om det.
När jag var där så sa hon att det var ett hål och att hon var tvungen att borra ganska så djupt men att risken fanns/finns iaf att bakterier hunnit sprida sig upp i roten så att jag kanske kommer att bli tvungen att göra en rotfyllning om det inte blir bättre.
Nu är/var det så att jag inte alls hade ont i den tanden hon laga, INNAN hon laga den, kände ingenting och det borde man ju ha gjort kan man ju tycka om hålet nu var så djupt som hon påstod att det var och som hon var tvungen att borra, men nu efteråt så kan jag inte tugga på den tanden utan att det gör ont. Fram tills nu så har det gjort ont endast när jag tuggat på den (dock inte mjuk föda) och det isar inte men nu som sagt, så värker det lite smått men jag är dum-snål så jag tänker allt vänta!!!

Köpte lite röda gubbar åt mig och gubben att ha ikväll men han försvann till Magnus för att lira lite x-box, men det gör inget för då fick jag sitta i lugn och ro och skriva räkningar, hihi. Vilket nöje :o) Framför allt när allt dras på karlns konto också :oP Nää vars, men skönt är det för imorrn så kommer vår resa att vara helt betald också till Side, Turkiet.
Lägger in en länk till vårt hotell här så ni kan kolla in hur vi ska ha det i augusti :o)
http://www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx?id=16694&cat=2|277&entry=36&dest=0&city=1041&type=c&hotel=4827
Det är bara att klicka på bildspelet ni kommer fram till där på första sidan, ser jäkligt najs ut :o) Längtar, men först ska vi väl ha lite sommar här :o)
Njae, nu ska ja slänga mig på sofflocket ett tag tror jag, sen sängen och sen upp till Åby, funderar på att dra in till stan med min brukare om det ska vara fint väder, hitta på någe :o)
Kramisen på er alla

Kommentarer
Postat av: Anders

Det såg kanontrevligt ut på hotellet! Hoppas att inte högsommaren har landat här i augusti då bara. Skönare att åka iväg om det är lite halvdåligt här hemma...

2008-05-27 @ 11:39:28
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Michis

Ser ut att kunna bli härligt! :)

Önskar att det hade blivit av med någon resa för mig och sambon innan Pyret kom, men det känns lite som bortkastade pengar nu när foglossningen gör att man inte kan gå! :D



Jaja, vi får ta igen det sen när Pyret är lite äldre.

2008-05-27 @ 15:14:49
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Anders: Äsch, spelar ingen roll, bara skönt att få komma iväg :o)



Michis: Jo, iofs, men ni ska ju ha er ett alldeles eget litet äventyr. Visserligen ett som varar livet ut men iaf. Men jag kan ju förstå att det skulle vara skönt med ett äventyr som man kan lämna efter en vecka eller två :o) Ni får som sagt ta igen det senare.

2008-05-27 @ 22:13:24
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0