Mätt

Sitter här nu, mätt och belåten.  Har vart lite duktig idag, har handlat, gjort cheesecake, mat, diskat, damsugat, dammat, tvättat också och allt medan svetten envist runnit nerför pannan.

Hade tänkt ta bilder på maten så ni kunde låta er suktas av allt det goda :o) Men vi var för hungriga :oP
Det vart benfri kotlett (långhare)med honungsmarinad och nån annan, spett med paprika, zukini, svamp och lök, kokad färskpotatis som jag dela och pensla med smör och grilla, vitlökssmör, rädisor och coctailtomater. Mums.
Och så har vi förstås klämt i oss en varsin bit av cheesecaken, gud så gott.
Men jag vill tillägga att jag hade nu haft den i frysen i 9 tim men den hade precis frusit så det tar sin tid, för er som vill testa den menar jag så ni vet. :o)

Nu har syrran också letat sig hem och vi sitter i soffan och slöar eller ja...inte jag för jag sitter ju här men jag sitter där snart.
Vädret är kanon och man skulle kunna sitta ute länge, länge men man är trött och så är det Bond på tv:n. Inte direkt min favorit så, men det går att titta på om det inte går nåt annat, det är ju kultfilmer!

Imorrn blir det fusksolning och springa på stora staden några varv och leta ny bikini, upptäckte att jag faktiskt hade valt en alldeles för liten del förra året, har väl för små tankar om mig själv så denna gång får det bli large :o) Man vill ju gärna att de ska vara kvar där man stoppat dom då man stoppat in dom där för en anledning menar jag, haha.
Kanske hinner man med och lägga sig och slappa nånstans också.
På kvällen nalkas det ju middag och bio.
Hoppas fredagen bjöd er på trevligheter också :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0