Sjuklingar

Hmm, alla är visst mer eller mindre sjuka just nu eller har precis varit. Vad är det för hemska, onda baciller som härjar runt?? Jag åkte på igår (tisd) halsont, svullnad och en täppt näsa. Detta har idag övergått till hes hals (utan ont) och en snörvlande näsa med Zero ork i kroppen. Men bara för att jag får panik av att vara inne och inte göra nåt så var jag tvugen att damsuga lite annars så har dagen gått åt till att sova, sova och sova.
Får ta mig en whisky lite senare ikväll o se om det vill döda bakterierna, det ska inte behövas mycket, tydligen bara en munskölj. Värt o testa iaf, alkohol dödar ju det mesta i bakterieväg så......

Annars är det lugnt här hemma. Snart freda igen, vart i 17 vart alla dagar tar vägen och mer panik över jobb får jag också och man känner sig halvt världelös då man "bara" är tim.vik, vet att det är många som är det men det hjälps ju inte.
Jag harabsolut inga dåliga meriter och referenser så jag fattar inte varför, verkar inte ens få kommunikatörsjobb längre som jag har jobbat tidigare med. Inte direkt upplyftande och bra för självförtroendet, får väl se vad skolan säger om socionomlinjen, om man kommer in där...suck..jaja.

Bytte till det här nya vi loggar in på nu ni vet, publishme.se?? Men vart försvann då fliken "kontakter" Plötsligt försvann alla dom som ja lagt till som kontakter och man kan inte söka efter nya nånstans heller. Kan ni?

Lottis: du får ta och byta du också (antar att alla ska det så småningom) kommer inte in på din blogg och kan därför inte heller läsa :o(

Nu ska ja se om jag orkar plantera lite, det är ju inte så ansträngande och vilket underbart väder vi haft idag o så har man fått vara inne *morr*
Hoppas ni andra haft en bra dag och att ni har några trevliga planer inför helgen? Det ska väl bli fint väder?
Hade varit kul att gå på det där Ågelsjön runt på lörda kl 10.00, en mil. Men karln jobbar på fredag och så ska han upp igen kl 3 på natten till lördan och köra hit gods. De jobbar så var tredje helg men då kanske man inte heller orkar med att gå 1 mil kl 10.00, hihi. Får hitta på nåt annat trevligt istället.
Ska försöka att sikta in mig på box också på söndag, hoppas jag orkar.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Nämen.. hoppas de inte håller i sig allt för länge den där krassligheten då.. inge kul nu när de e så fint väder ute. Ja jag förstår att det käns tungt att inte få tag i nå vettigt jobb efter massa plugg o erfarenhet... det är konstigt som sagt.. Men det är nog ofta så att det går tungt ett tag men sen brukar det ju vända o dyka upp nåt när man minst anar det. Nu är det sängen som gäller. Ha de bra. Kraaam

2008-05-07 @ 22:31:40
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Anders

Hmm, tips på annan sysselsättning på lördag, reggaefest i Blacka 13-01... Kanske kan locka..? :-)

2008-05-08 @ 12:50:10
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: vonka

hoppas det funkar för dig att komma in nu på min sida. Kram

2008-05-08 @ 18:45:54
Postat av: Thess

Anneli: Ja, man får väl hoppas på det iaf :o)



Vonka: Nää :o( Ditt bloggnamn är liksom inte blåmarkerat (länkat) som de andras. Endast din mailadress är det. Vet ej hur du ska göra, men när du skriver kommentaren så får man ju fylla i namn, e-postadress och bloggadress om man vill, men det kanske du har gjort? Vet ej i så fall. Hoppas det blir ordning på detta snart morr



Anders: Reggaefest? Ja just det, det var ju den du prata om ja...nja, tror vi har andra planer för em/kvällen när han piggnat till och tråkig som jag är så är jag inte så mycket för sånt. Ska du gå kanske?

2008-05-08 @ 20:22:49
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: vonka

jag försökte logga in på nya som du är inne på men det gick inte. Hoppas jag blir överflyttad snart så du kan läsa mina dagböcker. Kram

2008-05-09 @ 17:46:45
URL: http://vonka11.blogg.se/
Postat av: Michis

Hm, du har rätt förresten, den där lilla "kom ihåg mig?"-rutan verkar inte vilja fortsätta att vara ifylld när man går mellan inlägg. Skumt.



Hoppas det reder sig snart! :)



Du får gärna komma och hälsa på och ta en fika på vår balkong om du inte har något att göra idag, du är ju redan krasslig, du med, så det lär väl inte vara något vi kan smitta dig med? ;)

2008-05-10 @ 11:35:38
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Thess

Väldigt störande att den där "kom ihåg mig" rutan inte funkar som den ska.

Nja, tror det är ganska fritt fram nu va såvida ni inte har magsjuke bakterier kvar hemma :oP Men det kanske är lika bra att ta det också när man ändå är på gång menar ja, hihi. Usch näää tack det får va men det är nog ganska säkert att träffas nu så vi får som sagt ta en dag :o)

2008-05-10 @ 19:54:01
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Michis

Haha, nä, magsjukebakterierna har nog gått över i alla fall... Det är nog nåt annat som kom i spåren av magsjukan, jag känner mig fan halvkrasslig jämt!

2008-05-10 @ 20:48:46
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0