Trevlig kväll

Nu är vi hemkomna.
Har haft en trevlig kväll på S:t George, käkade fläskfilémedaljonger och karln tog en grillmix. Ingen förrätt dock då vi var ganska "mätta" (ingen direkt överdriven matlust i värmen precis) och istället för att ta en efterrätt där knata vi ner till Skafferiet och tog oss en fika, jättemysigt :o)
Och sen kl 21.15 och två timmar framåt vart det "Indianen Jonas 4" som karln säger, hihi. Helt ok, typsikt Indiana J film förutom att det var mindre fällor i denna tyckte jag.
Kvällen har vart helt perfekt, jag har t.o.m kunnat gå i mina högklackat och kommit underfund med att jag har riktigt sjyssta ben i dom, hahaha (Tur att man tycker nånting är bra på sig själv iaf)

Sen har jag lekt optimist också idag på H&M. Köpte ett par shorts för 98:-, tydligen små strl för jag brukar kunna ha 38 men nu fick jag klämma in häcken i ett par 40 och till och med dom satt som.....ja...låt oss säga så här att när jag knäpper dom så ser det ut som om magen förvandlas till en extra rumpa och när jag äntligen knäppt dom så hänger magen över som en jäsdeg i en för liten bunke (knappen stack iaf inte), men häcken såg iaf bra ut i dom så det fick bli dom iaf, hahaha.
Nää vars men jag tänkte att dom töjer sig väl vartefter (tills man tvättar dom och de är som strl 36 och man står och förbannar sig) och vågen ser ju iaf ut som att den tänker peka nedåt så det får bli mina "måste-banta-shorts" :oP Annars får jag väl köpa nya då.
Nu ska vi snart knoppa i säng och imorrn så nalkas det frukost i Ågelsjön, härligt :oD
Natti natti

P.S det var värst va dåliga ni har varit på att uppdatera idag då! Kanske har ni haft bättre saker för er i värmen :o)

Kommentarer
Postat av: Michis

Haha, jag hann inte skriva något igår, för jag hade fullt upp sen! Åkte ut till Åby och grattade sambons kusiner och sen åkte vi in till stan igen och direkt till hans kompis som håller på att flytta du vet - och så satt vi där och käkade pizza frampå natten! :D

2008-06-01 @ 11:39:02
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anders

Nej, inte ens jag... ;-) Det blir väl så i värmen, alltför mkt annat att göra hela tiden, men uppdatering med bilder kommer senare...

2008-06-01 @ 12:22:48
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0