En ny natt

Då sitter jag här igen kl är 01.00 ca , hoppas jag kan skriva klart detta inlägg så det inte blir som igår, hehe.
Känner mig lite småhängig men men, jag går ju av kl 7 sen ska jag inte jobba förrän fredag dag så...
Just nu är det lugnt här men tiden fram tills nu har gått fort, skönt, om 3 tim är det dax för ronden sen går tiden ganska fort faktiskt.
Tack o lov så hade min ena kisse inte kräkts nåt mer, vad jag såg iaf ska väl tilläggas, när jag kom hem så jag hoppas hon är bättre.
Just nu sitter jag och funderar på mat, har vart sugen på tacos en tid nu så jag funderar på om jag ska ta och "skämma" bort mig själv och köpa det imorrn och mysa framför tv:n med en bra film.
Såg, hmm...ja va heter den, Married in Las Vegas??? Med Cameron Diaz och jaaa, va vad det han heter igen, jo just det Aschton Kutcher eller hur det stavas.
Den var riktigt rolig, karln och Magnus tyckte med den var riktigt rolig så den är att rekommendera om ni inte sett den.
Annars är det planerat den 24 och den 25 bio med mina syskonbarn.
Hade ju en egen kväll med dem för en tid sen, en kväll var då de fick bestämma va de ville äta och se på för film så fred den 24 ska jag ta Patti på bio och sen High scool musical? Nåt i den stilen var det som har premiär runt det datumet och som hon ville se och på lördan är det Mats tur och då blir det nog Hellboy eller nya Bond. Visste inte förrän ikväll att det var en ny Bond film på G men jag föredrar nog faktiskt Hellboy tror jag, även om jag gillar Bond.
Hur det blir med käk o så får vi se, kanske blir det nån burgare innan eller så, blir ju lite dyrt om man ska både käka och bjuda 2 på bio och gå själv också.
Men biobiljetter kan man köpa billigare genom hyresgästföreningen om man är medlem där, 66:-/st tror jag de kostar då och det är ju lite skillnad mot 100:-.

Nähä, nu är det väl bäst att man gör nåt annat, kan ju inte sitta här hela natten och "bluddra". Ska nog gå och stoppa i mig lite riskakor :o)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0