kelig misse

Nu har jag en kelig misse här som sitter med ena tassen på mig och försöker med alla medel få min uppmärksamhet, haha så man får pussa på henne lite emellanåt.
Annars just sitter karln i soffan, IGEN, han hade rest på sig förut me så kom det nåt intressant på tv så han fastna igen. Han ska nämligen ner till sina föräldrar och byta till vinter däck. Oops, nu kom det en tass här, pockandes på uppmärksamhet.
Och så är det menat att vi ska käka ihop ikväll också tillsammans med Magnus men det får väl bli lite sent helt enkelt.
Annars på G just nu är en kastrull med kokande vatten med en plåtburk inuti, det ska bli kolakräm är det tänkt. Det är sötad, konserverad mjölk som snart har kokats i 3 tim. Tog precis ut en potatisgratäng också, har även lagat lunch, diskat, dammat, damsugat, moppat golv, bäddat o lite så.
Så mycket roligare har inte den här dagen vart. Frös nästan häcken av mig inatt så jag somna med både strumpor, trosor och tröja på och det är kallt idag med fast nu har jag ju vart igång med diverse saker så jag är relativt uppvärmd. Tänkte gå till min syster ett slag också och överraska henne lite med en fika, hon slutar jobba nu kl 4 och colakrämen ska ju av nu också vilken minut som helst, kanske en kvart till bara sen är det bara att gå.

Imorrn vart det visst en fika hos Michis och Leo, karln ska ändå iväg till sthlm igen fast med sina föräldrar denna gång då de har släkt som är begravda där uppe så de ville åka och tända lite ljus så han lär väl vara borta hela dan ändå.
Nähä, nu måste jag göra mig iordning lite känner jag.
Hoppas ni får en trevlig helg. Kramizar

Kommentarer
Postat av: Therése

Aldrig funderat på att bli bagare/konditor? Det verkar ju verkligen vara din grej! :)

2008-11-02 @ 12:07:03
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Thess

Therése: Haha, jo men det verkar va så stressigt o så, vill gärna fortsätta behålla passionen för bakning ;o)

2008-11-03 @ 15:40:29
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0