Ett tjog med bilder

Har ju tagit en hel del bilder med min nya mobil,  mest blir det ju på mina älsklingar förstås så ni får stå ut om ni tittar för mycket katter blir det :oP

Missan leker med snöret

Jo, då, så här kan man ju också sitta...dock inte den vackraste ställningen kanske

Missan, latmasken nr 1 i soffan

Hehe, var ju tvungen att leka lite med fotona också..

Fast jag tycker den här på Missy tar priset, så jäkla bra, hon är så rolig!!



Min fotogeniska kisse misse





Denise och Ronja i åbackarna, var så fint med alla färger men det framkommer inte så bra såg jag men men...





Åbackarna by night







Helge :o)


Ja, så här kan man göra när man har brist på någe att skriva om :oP

Kommentarer
Postat av: Therése

Ååå va jag älskar Åbackarna!!! Världens trevligaste promenadstråk. :)

2008-09-25 @ 16:41:15
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Thess

Therése: Jamen visst är det trevligt att gå där :o)

2008-09-25 @ 18:39:17
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilka fina bilder du har tagit.

2008-09-25 @ 20:12:21
Postat av: Anders

Hehe, ja många katt-bilder var det, men det är ju bra. Inte alltid man är sugen på att skriva så mkt, då är det ju bra med bilder. Själv kör jag ju mkt med YouTube-klipp, tycker det är trevligt... O appropå trevligt, tack för trevlig fika. :-)

2008-09-26 @ 12:42:46
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Söta dom är. Synd bara att det är så svårt att ta riktigt bra bilder på katter. Dels reagerar de ju oftast när de märker att man tar kort, hör minsta lilla ljud osv och dels är ögonen svåra att få till. Antingen blir de helt svarta för katten är busig eller så gör blixten att de ser ut som demoner. Bäst är nog riktigt dagsljus och utan blixt.

2008-09-27 @ 07:28:09
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Anders: hehe, ja jag har märkt att U-Tube är populärt :oP

Tack själv för fikat, trevligt som sagt. Vi får höras ang det vi talade om när du kollat upp lite hur intresset är.



Anneli: ja, dom är ju snabba i rörelserna men mina är ganska vana vid det är laget att jag springer runt o tar kort på dom stup i kvarten, hahaha. Men ändå så finns det hur många fina bilder som helst man skulle kunna ta om man bara satt beredd med kameran som när de gäspar o så, det blir ju ganska häftigt eller när de leker, man får va snabb :oP

Skulle vilja ha en systemkamera men det kostar ju lite...får väl börja spara :oD

2008-09-27 @ 14:59:34
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0