just som när man trodde...

...sig ha Äntligen damsugit den sista biten full med katthår på soffan så upptäcker man ett nytt område tjockt som en angoratröja. Suck! Jag blir så trött.
Men nu är det mesta borta, vill jag inbilla mig iaf och det är dax att ge sig i kast med nästa uppdrag; att skura golv och jag menar verkligen skura golv då också. Det får bli på alla 4 med en svamp och trasa då vi har sådana underbara struktur golv som smutsen gärna letar sig in på, men men...man får göra så ibland och sen köra moppen emellan. Inte varje dag man har storstädning :o)
Nu har jag en katt som tydligen bestämt sig för att ligga halvt på mig här, pluttan, eller inte...för nu gick hon till filten igen, beslutsångest kanske?!

Hade tänkt att redan nu lägga in några tagna bilder med nya mobilen men nånting gick fel när jag skulle skicka dem till min hotmail, får inte upp några bilder, står bara att jag fått mms från min mob. Skumt.....

Bästa med den här dagen än så länge är att jag fått med karln på storstädningen så han står för dammandet som jag avskyr och lite andra småplock som nedtagning av ihoptorkade växter på balkongen mm. :o)

Ikväll stundar 30-årsfest rakt över gatan hos Magnus. Jag lovar er lite bilder nu när jag äntligen fått mitt abonemang flyttat till den nya mobilen ;o)
Innan dess väntar som sagt mer städning, mat, lite mer sömn tror jag då vi vakna strax före 8 och en dusch.

Nähä, tillbax till slavgörat :oP

Kommentarer
Postat av: Anders

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll på festen!

2008-09-06 @ 21:11:08
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Anders: tack o det hade vi :oD

2008-09-08 @ 11:15:11
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0