Mindre pysslig dag

Idag är ingen bra dag. Kände på mig igår att det var någe då jag kände mig så j-la grinig rent ut sagt hela dagen. Och mycket riktigt så åkte jag på en släng av  min depression igen så idag föll några tårar i ren desperassion när vi kom hem och jag såg disk (dock inte mycket), disk att plocka in, grejer över allt, man vet att det behövs mer än väl storstädas här, man oroar sig för familjemedlemmar åt både höger o vänster då folk precis som jag inte heller mår så bra, man oroar sig över jobb och ekonomi och på allt detta ska man också försöka få ett förhållande att fungera!
Inte alltid så lätt.
Men nu, just nu känns det rätt ok, trött. Ska gå och få massage imorrn, skönt :o)

Som jag nyss skrev en kommentar tillbaka till Therése ang nöt och chokladpajen så tror jag att den blir mycket bättre om man köper hela sötmandlar och ett gäng med hasselnötter och grovhackar och sen har råsocker i istället för strösocker. Mums!
Nu ska jag ta och kolla in facebook och sen bara soff slöa :o)

Kramizzz

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du mår bättre. kram

2008-09-05 @ 09:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0