Mummel.....

Vet ni vad som har hänt idag? Absolut INGENTING!!!!!!!
Klev upp halv 12 eller va hon va, halvt frustrerad över att jag återigen lyckats sova bort en halv/hel fm, gjorde mig frukost, gick här hemma och peppade mig själv i över en timma att jag skulle ta mig i kragen o gå ut o gå och efter mycket om och men med Stort velande, även med skor o keps på, så lyckades jag komma iväg iaf.
Hurtigt tog jag mig runt åbackarna, skittrist men iaf!!
Kom hem, återigen börja fundera på va 17 vi skulle äta idag, lyckades klura ut detta men kom i samma stund på att vi inte hade några makaroner hemma så efter lite surande över att jag måste gå ut igen var det bara att knata ner till Time och köpa makaroner och naturligtvis med min svaga självdisciplin vart det en läsk också, mummel!
Maten vart iaf nyttig och nu efter disken sitter jag här och bara väntar på att få hoppa i säng igen för att imorrn åtminstonde åka o jobba.
Gud va jag avskyr dessa meningslösa dagar, mummel!

Kommentarer
Postat av: Michis

Men det är ju precis som min dag, inget har hänt! Och jag är så besviken!

2008-09-09 @ 21:04:10
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Therése

Ack! Jag bara ÄLSKAR sådana där "meningslösa" dagar! Dagar då man liksom bara är. :)

2008-09-09 @ 21:26:02
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Anneli

Jag älskar också "meningslösa" dagar. Att inte ha något planerat och näääästan få känna sig lite rastlös. När man jobbat ganska oavbrutet sedan man var 18 så tycker man att en sån dag är himla skön. Men snart... snart får även jag lite ledigt. :-) Duktigt iaf av dig att ta dig för att gå ut och gå. :-)

2008-09-09 @ 22:10:00
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Michis: kan förstå att du är lite besviken efter en händelselös dag nu för tiden :oP Hoppas pyret behagar att komma ut väldigt snart för din skull :o)



Anneli och Therése: Nja, både och. Den dan var inte så rolig men jag varken orkade, hade lust eller kom mig för att göra nåt. Annars kan jag också tycka att sådana dagar kan va rätt sköna ibland.

2008-09-11 @ 20:56:19
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0