shit

Nog för att jag vet att jag är känslig i huden, får lätt blåmärken o så men detta är ju löjligt.
Igår var jag på massage hos min massörska Harriet, som vnligt hade jag massor av envisna knutor i min stackars kropp vilket resulterade i att hon fick arbeta lite. Dessutom så upptäcktes det att jag även var knottrig i överarmarna av knutor så hon massera ganska kraftig där också vilket gjorde skapligt ont och idag tänkte jag att det gjorde jäkligt ont i musklerna, lite smått öm så där men nu när jag klivit ut ur duschen inser jag att det är inte i musklerna (enbart iaf) som det gör ont för jag har en del groteska blåmärken, not nice! Jaja, det är väl priset man får betala när man har en sådan kropp som det lätt slår knut på o lätt bildar blåmärken.

Idag vaknade vi annars strax före 8 och sen dess fram till nu näst intill så har vi storstädat, dock inte tvättat fönster, det får blir en annan dag. Men det känns så otroligt skönt att få ha detta gjort.
Nu har jag precis duschat, karln är iväg och köper voltaren då apoteket till vår förvåning på staden hade stängt igår när vi kom och dom som alltid har haft nattöppet?!!
Aa, förvånade vart vi iaf och vi fick gå tomhänta hem på sånär lite godis och läsk förstås :oP

Nu måste jag sätta på mig kläder för det har jag inte gjort än :oP
Trevlig lörda på er. Kramizzzz

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag har lyckats hitta en kanonbra fönsterputsare som jag anlitat nu till våra flyttstädningar, fixar en hel trea för bara 250 spänn. Helt klart värt pengarna, så slipper man eländet. All annan städning tycker jag är kul, men putsa fönster är ingen höjdare, det blir ju aldrig bra... alltid är det nånstans det blir flammigt. Hans nr är 0762-183412 om du vill ha hjälp med glasen. :-)

2008-09-06 @ 21:09:04
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Va najs de vore att storstäda nån gång men det får bli sen nån gång när man är klar med all renovering. Hoppas ni har en bra helg.

2008-09-07 @ 00:39:46
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Anders: tack snälla. Tror också jag ska ha ett nr till nån som tar lika mycket men jag tar gärna detta nr också :o) Jo, tvätta fönster låter jag gärna nån annan att göra också men jag fattar egentligen inte varför för när man väl fått ner gardiner o så så går det ju fort att tvätta fönster om man har de rätta grejerna dvs. Men det är också helt klart värt 250:- :oD Kram

2008-09-08 @ 11:14:42
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0