Bajs!

Nää, blev inga nyheter, inga goda iaf. Och nej; ingen förlovning på G. Va trodde ni om herr T egentligen?! Haha
Nää, jag tog inte saken i egna händer heller ang den saken.
Det handlade om jobb men det sket sig. Nu är jag så trött o utpumpad efter en lång dag och karln sitter vid den stationära så jag kan inte ladda över några bilder heller.
Fick iaf smörgåstårta från dopet som T tog med hem.
Hjälpte ju Thessan med det igår och Jessi, hennes syster, förstås, mums :o)
Nu önskar jag kl vore 21 eller nåt så man fick lägga sig för jag är trött.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tråkigt att det inte blev nåt. :-( Just det- Tina Turner är till o med 69 år!! :-)

2009-04-19 @ 20:01:12
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt att höra att det inte blev ngt. Kram

2009-04-19 @ 21:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0