det blev inget dop

Ja för min del alltså :o)
Fick viktigare planer för mig på söndag men de tänker jag inte avslöja förrän evt söndag kväll.
Känner mig så glad för tillfället för just idag så går everything my way :o)
Jag lyckades också boka om buffé platserna vi hade på vår kryssning som vi ska åka på 2 maj till 18.30 istället för 20.30.
Vet inte om jag sagt att jag ska på kryssning, Cinderella ska vi åka med 13 st, ska bli jättekul.
Kändes skönt att nån annan krake fått boka av så jag fick de platserna istället, känns så sent att äta 20.30 om man ska orka med att festa lite också. Slocknar väl säkert vid 00 som vanligt men iaf, haha.
Aaa, för tillfället och just nu iaf så känns det riktigt bra :o)
Hoppas ni får en riktigt trevlig helg.
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0