Gruppvåldtäkt i åbackarna

Dagen började med att jag, syrran och Michis bestämde oss för att ta en promenad i åbackarna i em och mata änderna.
Sagt o gjort så klev vi ner och mata de få fåglarna vi fann.
Helt plötsligt ser jag en andhona som såg ut att ha kommit i bråk med några av hanarna.
Trodde att de kivades om maten, ni vet ju hur de kan vara.när man matar dem, såg ut som de försökte dränka stackars honan.
Men icke sa nicke, det var rena rama gruppvåldtäkten på G. Så jäkla brutalt!!!! Usch det vill jag inte se igen.
Nu vet jag ju att det brukar vara flera hanar på en hona när det är parningstider men det här var bland det värsta jag sett.
De verkligen dränke henne och det såg ut som kraken fick kämpa efter luft de gånger hon kom upp från vattnet, de tröck ner henne, 3 eller 4 st var de, jag minns inte så noga, vart så skärrad, hahaha.
En fick komma till och de andra satt halvt som halvt på henne på sidan och hacka på huvudet och tröck henne under vattnet. Syrran vart också helt skärrad och både hon och Michis kastade stora brödbitar på dem och den sista satt väl där den skulle och den stackars honom flydde i all panik, säkerligen jublande glad att äntligen få komma loss.
Nää, det var verkligen det brutalaste jag sett.

Annars löpte resten av promenaden smärt-och gruppvåldtäkt fritt, hihi.
Hoppas eran dag varit bra. Nu börjar min tv-kväll på 5:an :o)
Kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Oj, stackars lilla fågel. :-(

2009-04-21 @ 21:58:04
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Michis

Äh, fågeln hade ingen kjol alls på sig, så hon får ju skylla sig själv som bjuder ut sig på det sättet.

2009-04-22 @ 08:05:47
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Therése

Oj oj oj! :O



HA HA! Fan va jag garvade åt Michis kommentar ovan!!! :D

2009-04-22 @ 09:44:13
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0